تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813223596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين نرخ ثابت براي بليت پروازهاي عتبات عاليات در اربعين حسيني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۹:۰ق.ظ)
تعيين نرخ ثابت براي بليت پروازهاي عتبات عاليات در اربعين حسيني موج - در راستاي ساماندهي فروش بليت به متقاضيان سفرهاي هوايي به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني، سازمان هواپيمايي کشوري با هماهنگي ايرلاين‌ها و انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي، نرخ ثابتي براي بليت پروازهاي مسير مذکور در بازه زماني ۵ الي ۱۸ آذر تعيين کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري، علي‌رغم اين که پروازهاي مسير نجف و بغداد نظير ساير پروازهاي خارجي مشمول قيمت‌گذاري تکليفي نبوده و تابع عرضه و تقاضاست، اما؛ سازمان هواپيمايي کشوري به منظور پيشگيري از ايجاد بازار سياه بليت و فعاليت واسطه‌گران و کنترل نرخ‌هاي بليت هواپيما، با برنامه‌ريزي مدون و تفاهم با شرکت‌هاي هواپيمايي نسبت به تعيين نرخ ثابت بليت اقدام کرد.
بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، شرکت‌هاي هواپيمايي از روز شنبه مورخ ۸ آبان ۹۴در سايت‌هاي خود و يا نمايندگان رسمي فروش، اقدام به فروش بليت در مسير پروازي نجف و بغداد با سقف قيمتي اعلام شده، خواهند کرد.
بر اساس تفاهم به عمل آمده سقف نرخ‌ها با توجه به خالي بودن پروازها در يک طرف پروازي، قيمت بليت هر صندلي هواپيما براي مسيرهاي تهران - نجف - تهران ۹۵۰ هزار تومان و تهران - بغداد - تهران ۸۵۰ هزار تومان مصوب شد.
همچنين نرخ بليت هر صندلي هواپيما در مسير مشهد - نجف - مشهد براي اين ايام يک‌ميليون و ۲۰۰ هزار تومان و در مسير مشهد - بغداد - مشهد يک‌ميليون و ۱۰۰ هزار تومان تعيين شد و نرخ بليت در ساير مسيرها مشابه مسير تهران خواهد بود.
گفتني است؛ شرکت‌ها به هيچ عنوان اجازه ندارند نرخ بليت عتبات را در اين ايام بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسانند و اگر چنين اتفاقي رخ دهد، تخلف محسوب مي‌شود.
ضمنا ليست دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري که در بازه زماني ياد شده، براي فروش بليت عتبات عاليات با شرکت‌هاي هواپيمايي طرف قرارداد فروش هستند، متعاقبا اعلام خواهد شد.
از آنجا که احتمال کلاه‌برداري و فروش بليت غيرواقع وجود دارد سازمان هواپيمايي کشوري از متقاضيان بليت سفرهاي هوايي خواست از خريد بليت از سايت‌هاي اينترنتي متفرقه که به شرکت‌هاي هواپيمايي تعلق ندارند جدا خودداري کرده و در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرقانوني با شماره تلفن‌هاي ۶۱۰۲۲۳۵۵- ۶۱۰۲۲۰۱۵، تلفکس ۶۶۰۴۸۰۰۷، پست الکترونيکي [email protected] و صندوق پستي ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵ دفتر ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات سازمان هواپيمايي کشوري تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن