تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كار خبر داد: اختصاص هزار ميليارد تومان به بخش اشتغالزايي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وزير كار خبر داد: اختصاص هزار ميليارد تومان به بخش اشتغالزايي
وزير كار و امور اجتماعي اعلام كرد: امسال هزار ميليارد تومان اعتبارات اشتغالزايي به بخش هاي مختلف كشاورزي ،صنعت و خدمات اختصاص يافته است .
به گزارش شبكه خبر و به نقل از واحد مركزي خبر ، محمد جهرمي پس از نشست هيئت دولت در جمع خبرنگاران افزود : با توجه به بسته جديد سياست هاي پولي ، دو درصد اين اعتبار براي يارانه توليد اختصاص يافته است كه در اختيار بانك ها قرار مي گيرد.

وي با بيان اينكه 25 درصد اعتبارات سال گذشته به بخش كشاورزي و بقيه به بخش صنعت و خدمات مربوط بود اضافه كرد : امسال نيز همين ميزان براي بخش هاي ياد شده درنظر گرفته شده است.

وزير كار درباره آيين نامه مربوط به بنگاه هاي اقتصادي نيز گفت : درباره بنگاه هايي كه به دلايل موجه از جمله افزايش بهاي يورو نسبت به دلار و افزايش قيمت مواد اوليه مشكل پيداكرده اند، كميسيون اقتصاد مصوبه جديدي داشته كه در اختيار وزارت صنايع و معادن قرار گرفته است .

وي افزود: وزارت صنايع موظف است شركت هايي را كه به اين دلا يل دچار مشكل شده اند تفكيك و مشخص كند و بانك ها نيز همكاري لازم را دراين زمينه كردند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن