تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كار : يك هزار ميليارد تومان براي اشتغالزايي اختصاص يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير كار : يك هزار ميليارد تومان براي اشتغالزايي اختصاص يافته است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وزير كار و امور اجتماعي اعلام كرد: در سالجاري يك هزار ميليارد تومان براي اشتغالزايي به بخش هاي مختلف اقتصادي اختصاص يافته است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سيد محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي پس از پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين اعتبارات در مجموع مربوط به بخش هاي كشاورزي، صنعت و توليد است كه با توجه به بسته جديد سياست هاي پولي 2 درصد از اين اعتبارات براي يارانه توليد در اختيار بانك ها قرار گرفته است.
جهرمي در مورد ميزان اعتبار بخش هاي مختلف، اظهار داشت: در سال گذشته 25 درصد اعتبارها مربوط به بخش كشاورزي و بقيه مربوط به صنعت و خدمات بود كه امسال نيز همين نسبت صورت خواهد گرفت.
وزير كار در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص آيين نامه حمايت از بنگاه ها تصريح كرد: آيين نامه مربوط به امسال نيست و نمي دانم چرا امسال منعكس شده است.
وي افزود: در عين حال در اين آيين نامه مغايرتي وجود ندارد و در رابطه با بنگاه هايي است كه بنابر دلايل موجه مشكل پيدا كرده اند.
جهرمي ادامه داد: دليل موجه به افزايش بي رويه ارزش يورو نسبت به دلار بر مي گردد.
وي افزود: با توجه به كاهش ارزش دلار و افزايش مواد اوليه، خوشبختانه يك مصوبه در كميسيون اقتصادي به تصويب رسيد و در اختيار وزارت صنايع و معادن قرار گرفت.
وزيركار گفت: وزارت صنايع موظف است، بخشي از افراد يا شركت هايي كه در رابطه با افزايش ارزش يورو در مقابل دلار دچار مشكل شده اند را تفكيك و مشخص كند و بانكها نيز در اين زمينه همكاري كردند./125
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 389]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن