تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه جلسه هيئت دولت -8 جهرمي: اعتبارات اشتغال‌زايي سال 87 هزار ميليارد تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در حاشيه جلسه هيئت دولت -8 جهرمي: اعتبارات اشتغال‌زايي سال 87 هزار ميليارد تومان است
خبرگزاري فارس: وزير كار و امور اجتماعي گفت: امسال يك هزار ميليارد تومان اعتبارات اشتغالزايي به بخش‌هاي مختلف از جمله كشاورزي، صنعت و خدمات اختصاص يافته است.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي پيش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به بسته جديد سياست‌هاي پولي، دو درصد از اين اعتبار هزار ميليارد توماني براي يارانه توليد اختصاص يافته است كه در اختيار بانك‌ها قرار مي گيرد.
وي با بيان اينكه 25 درصد اعتبارات سال گذشته به بخش كشاورزي و بقيه براي بخش صنعت و خدمات مربوط بود، تصريح كرد: امسال نيز همين ميزان براي بخش هاي يادشده در نظر گرفته شده است.
وزيركار درباره آئين‌نامه مربوط به بنگاه‌هاي اقتصادي نيز گفت: درباره بنگاههايي كه به دلايل موجه از جمله افزايش بهاي يورو نسبت به دلار و افزايش قيمت مواد اوليه مشكل پيدا كرده‌اند كميسيون اقتصاد مصوبه جديدي داشته كه در اختيار وزارت صنايع و معادن قرار گرفته است.
وي ادامه داد: وزارت صنايع نيز موظف است شركت‌هايي را كه به اين دلايل دچار مشكل شده‌اند تفكيك و مشخص كند و بانك‌ها نيز همكاري لازم را در اين زمينه كردند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن