تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1700 ميليارد تومان براي بنگاه‌هاي زودبازه آذربايجان شرقي اختصاص خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: 1700 ميليارد تومان براي بنگاه‌هاي زودبازه آذربايجان شرقي اختصاص خبرگزاري موج -
۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۹ب.ظ)

1700 ميليارد تومان براي بنگاه‌هاي زودبازه آذربايجان شرقي اختصاص
خبرگزاري موج - مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي از اختصاص يك هزار و 700 ميليارد تومان اعتبار براي بنگاه‌هاي زدبازده استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي، يونس فاتح در جشنواره امتنان از كارگران گروه‌هاي كار و تعاوني‌هاي نمونه و بازنشستگان مستمري بگير ايثارگر شهرستان اهر اجراي اين مراسمات را در نشان دادن توانمندي‌ها و عملكردها اثبات خود باوري ملت ايران دانست و اظهار كرد: پيروزي انقلاب اسلامي باعث تزريق روحيه خودباوري بين مردم به ويژه جوانان شد كه اين مهم باعث عزيز شدن ايران اسلامي در بين جوامع شده و اين عزيزي همواره ادامه خواهد داشت.
وي با اشاره به حمايت ويژه دولت نهم و دهم از جامعه كارگري افزود: در اين دولت اقدامات زيادي در حوزه اشتغال و تعاون صورت گرفته كه اين امر نشان دهنده توجه خاص دولت به بخش اشتغال و تعاون است.
فاتح افزود: بنگاه‌هاي زود بازده يكي از ظرفيت‌هاي ارزشمند دولت نهم و دهم براي اشتغالزايي است و از مديران شهرستاني اين اداره خواست توجه خاصي به اين امر داشته باشند و براي استفاده از اين فرصت همت كنند.
فاتح ادامه داد: تاكنون يك هزار و 700 ميليارد تومان اعتبار براي بنگاه‌هاي زدبازده آذربايجان‌شرقي اختصاص يافته است كه از نظر عقد قرار دادهاي بانكي و نيز معرفي طرح‌هاي زودبازده به بانك‌ها در جايگاه دوم كشوري قرار داريم و از حيث اشتغالزايي و با ايجاد 35 هزار فرصت شغلي جديد استان آذربايجان‌شرقي رتبه سوم كشوري را به خود اختصاص داده است.
وي با اشاره به اقدام خير خواهانه پدر شهيد در شهرستان اهر گفت: مير يعقوب توفيقي پدر شهيد سيد حسين توفيقي به خاطر با اهميت دانستن مسئله جهاد و نام گذاري سال جهاد اقتصادي از طرف رهبري و درك اين موضوع مهم ، 30 هزار متر مربع زمين شخصي خود را براي توسعه اشتغالزايي در اين شهرستان در اختيار فرمانداري اهر گذاشته است.

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن