تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيرتعاون، كار و رفاه اجتماعي خبر داد اختصاص 1500 ميليارد تومان براي اشتغالزايي در كميته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: وزيرتعاون، كار و رفاه اجتماعي خبر داد اختصاص 1500 ميليارد تومان براي اشتغالزايي در كميته امداد
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: بيش از 61 درصد از طرح‌هاي اشتغالزايي كميته امداد امام‌خميني (ره) در دولت‌هاي نهم و دهم تحقق يافته است.
«عبدالرضا شيخ‌الاسلامي» در جشن ملي خودكفايي 80 هزار خانواده تحت پوشش كميته امداد كه در تالار وحدت تهران برگزار شد، افزود: طرح‌هاي اشتغالزايي كميته امداد از سال 64 آغاز شده و تاكنون 750 هزار طرح اشتغالزايي در اين نهاد اجرا شده است.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي يادآور شد از مجموع طرح‌هاي اشتغالزايي ايجاد شده در كميته امداد 450 هزار طرح ( بيش از 61 درصد) در دولت‌هاي نهم و دهم صورت گرفته است.
شيخ‌الاسلامي با بيان اين‌كه با گذشت كمتر از 11ماه از سال جاري دو برابر تعهدهاي كميته امداد در حوزه اشتغالزايي تحقق يافته است گفت: اكنون 95/1 درصد معادل دو برابر آنچه كميته امداد براي ايجاد اشتغال تعهد كرده بود، محقق شده است.
وي با يادآوري اينكه مسئوليت اشتغال در روستاها بر عهده كميته امداد گذاشته شده است افزود: براين اساس كميته امداد امام (ره) موظف به ايجاد 500 هزار فرصت شغلي در روستاها از طريق منابع و تسهيلات بانكي و همكاري ساير دستگاه‌ها است.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ادامه داد: از مجموع سه هزار و 220 ميليارد تومان تسهيلات بانكي اختصاص يافته به اشتغالزايي يكهزار و 500 ميليارد تومان در اختيار كميته امداد امام (ره) قرار گرفته است.
شيخ الاسلامي تصريح كرد از مجموع اعتبارات واگذار شده به كميته امداد در بخش اشتغالزايي 750 ميليارد تومان به منظور توسعه مشاغل و 750 ميليارد تومان ديگر نيز به منظور ايجاد و حمايت از مشاغل خرد و كسب و كارهاي زودبازده است.
وي با بيان اينكه خوشبختانه امروز با ورود وزارت كار به عرصه اشتغال، ظرفيت‌ها و امكانات خوبي بسيج شده است گفت: به عنوان نمونه سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور كه از مجموعه‌هاي تابعه وزارت كار محسوب مي‌شود در سال جاري به حدود يك ميليون نفر از مددجويان كميته امداد آموزش‌هاي لازم را ارائه كرده است.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، صندوق مهر امام رضا، صندوق قرض الحسنه مهر، بانك رفاه كارگران و بانك توسعه تعاون را از جمله مجموعه‌هاي وابسته به اين وزارتخانه برشمرد و اظهار داشت: اين مجموعه‌ها مي‌توانند به‌صورت ويژه در كنار ساير مجموعه‌هاي بانكي كشور به توسعه اشتغال در كشور كمك كنند.

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن