تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش 2 ميليون تن برنج تايلند از مجاري دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۲۰ب.ظ)
فروش 2 ميليون تن برنج تايلند از مجاري دولتي موج - وزارت بازرگاني تايلند از صادرات 2 ميليون تني برنج اين کشور طي سال جاري ميلادي از مجاري دولتي خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از برناما، وزارت بازرگاني تايلند تصريح کرد که بازارهاي جهاني خواستار برنج اين کشور و به ويژه محصولات جديد هستند.
آپيرادي تانتراپورن، وزير بازرگاني تايلند ادامه داد: فروش 2 ميليون تن برنج توسط دولت به ساير کشورها بخشي از هدف تايلند براي صادرات 10 ميليون تن برنج طي سال جاري ميلادي است.
وي تصريح کرد: توافقات لازم براي صادرات 500 هزار تن برنج تايلند به اندونزي ميان مقامات دو کشور انجام شده است. طي توافقات انجام شده ميان بانکوک و جاکارتا قرار است که 50 هزار تن از برنج صادراتي به اندونزي از نوع 5 درصد برنج سفيد شکسته و 450 هزار تن ديگر نيز از مدل 15 درصد برنج شکسته سفيد باشد.
وي توضيح داد که روند تحويل برنج صادراتي به اندونزي از نوامبر 2015 تا مارس 2016 انجام خواهد شد.
بر اساس اخبار منتشر شده، پيش از اين دولت تايلند يک قرارداد براي صادرات 300 هزار تن برنج 25 درصد شکسته سفيد با دولت فيليپين امضا کرده بود.
همچنين تايلند اعلام کرد که طي سال جاري ميلادي حدود 300 هزار تن برنج به چين صادر مي شود.
وزارت بازرگاني تايلند تصريح کرد که مقدمات اوليه براي صادرات يک ميليون تن برنج به چين امضا شده است که تحويل آن در سال 2016 ميلادي انجام مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن