تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخراج 44 هزار کارمند از 4 بانک بزرگ اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بانک استاندارد چارترد اخراج 44 هزار کارمند از 4 بانک بزرگ اروپا

بحران اقتصادی حوزه یورو شدت گرفت
اخراج 44 هزار کارمند از 4 بانک بزرگ اروپا
چهار بانک بزرگ اروپایی طی دو هفته اخیر تصمیم خود را برای اخراج 44 هزار نفر از نیروهایشان اعلام کرده‌اند.



به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، بانک انگلیسی «استاندارد چارترد» در فاصله دو هفته گذشته تصمیم به کاهش 15 هزار نفر از کارمندانش گرفته که 17 درصد نیروهای این بانک است. درآمد این بانک به دلیل افزایش بدهی‌های معوقه بازارهای نوظهور، کاهش یافته است.
دویچه بانک آلمان هم هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد 11 هزار نفر از کارمندانش را کاهش دهد، در حالی که گروه کردیت سوئیس هم تصمیم گرفت حداکثر 5600 نفر از کارمندانش را تعدیل کند.
این سه بانک که همگی امسال مدیرعامل جدیدی را انتخاب کرده‌اند، با مقررات سرمایه سخت‌گیرانه که سودآوری این بانک‌ها را ضعیف کرده است، در حال اجرای گسترده‌ترین اصلاحات سازمانی از زمان بحران مالی جهان هستند.
استاندارد چارترد و کردیت سوئیس برای تامین مالی هزینه این بازنگری از سهامدارانشان کمک خواهند گرفت در حالی که دویچه بانک به منظور حفظ سرمایه، پرداخت سود سهام برای سال جاری و آینده را حذف کرده است.
براساس گزارش بلومبرگ، ممکن است تعدیل بیشتری در راه باشد. منابع آگاه اظهار کرده‌اند بانک یونی کردیت ایتالیا هم با هدف بهبود سود و سطح سرمایه در حال بررسی کاهش 12 هزار کارمند است. این رقم که همچنان تحت بازبینی است از 10 هزار نفر در ماه گذشته افزایش یافته است و با توجه به نتایج فروش دارایی، ممکن است تغییر کند.



۱۴/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن