تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815073072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران کانديداي جايزه خلاقيت سازمان جهاني جهانگردي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
ايران کانديداي جايزه خلاقيت سازمان جهاني جهانگردي موج - مدير روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمان گفت: پرونده اقامتگاه‌هاي بوم گردي ايران کانديداي دوازدهمين جايزه خلاقيت سازمان جهاني جهانگردي (UNWTO) شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ابراهيم نژاد، مدير روابط عمومي ميراث فرهنگي اين اداره کل، اظهار داشت: اين جايزه از سال ۲۰۰۳ و با هدف حمايت از طرح‌هاي خلاقانه در راستاي اهداف کلان صنعت گردشگري در دنيا که منطبق است بر محورهاي هشت گانه «توسعه هزاره» به فعالان عرصه خلاقيت در جهان اهدا مي‌شود.
وي ادامه داد: براساس محورهاي توسعه هزاره که يکي از مهم‌ترين پروژه‌هاي سازمان ملل متحد در زمينه فقر زدايي، حفظ محيط زيست، ايجاد اشتغال، حمايت از زنان و غيره است، مسووليت زيادي بر عهده سازمان جهاني جهانگردي در اين زمينه قرار داده شده است.
مدير روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمان يادآور شد: برندگان اين جايزه در نمايشگاه گردشگري فيتور اسپانيا معرفي و مورد تقدير قرار مي‌گيرند.
وي ادامه داد: محمد جهانشاهي از فعالان صنعت گردشگري استان که اکنون معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان کرمان را بر عهده دارد، به‌ عنوان يکي از سه عضو کارشناس حامي اين پروژه براي ارائه و دفاع از طرح مذکور به سازمان جهاني جهانگردي معرفي شد.
ابراهيم نژاد با اشاره به اينکه بر اساس اين طرح خانه‌هاي اصيل روستايي به‌عنوان صميمانه‌ترين مکان هاي اقامتي در کشور پذيراي گردشگران داخلي و خارجي هستند، افزود: اين طرح که از سال گذشته آغاز شده در حال حاضر به‌سرعت مسير تحقق اهداف خود به‌خصوص در چهارچوب گردشگري پايدار گام‌هاي مهمي برداشته است.
مدير روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کرمان اظهار کرد: استان به‌ عنوان يکي از استان‌هاي پيشرو در اين زمينه جايگاه ويژه‌اي در بحث خانه‌هاي بوم گردي دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن