تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربیعی: باید تلاش کنیم از رنج کودکان بکاهیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ربیعی: باید تلاش کنیم از رنج کودکان بکاهیم
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : باید تلاش کنیم که از رنج کودکان بکاهیم . باید زندگی را برای کودکان پرنشاط کنیم برای کودکانی که رنج فقر را تجربه می کنند و بدون اینکه کسی سراغی از آنها بگیرد در خیابانها و یا در داخل کارگاهها به کار مشغول هستند.
کد خبر: ۵۴۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ - 04 November 2015


وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : باید تلاش کنیم که از رنج کودکان بکاهیم . باید زندگی را برای کودکان پرنشاط کنیم برای کودکانی که رنج فقر را تجربه می کنند و بدون اینکه کسی سراغی از آنها بگیرد در خیابانها و یا در داخل کارگاهها به کار مشغول هستند.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر علی ربیعی در همایش « کاهش فقر، آموزش کودکان و موسسات غیر دولتی- تجربه های آموخته»  که با حضور نهادهای غیر دولتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار برگزار شد، با بیان این که تغییرات سریعی در جهان در حال رخ دادن است، گفت: هیچ فردایی مثل امروز نیست و جامعه ای که بخواهد رشد کند نیاز به رشد کودکان خود دارد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است:  برای حل معضلات اجتماعی بیش از هر زمانی نیاز به اندیشیدن،گفت و گو و تبادل دانش و تجربه داریم.


وی یکی ازمشکلات در ایران را نگرش کوتاه نگری به حل مسائل دانست و تاکید کرد: متاسفانه کمتر برای مسائل دراز مدت چاره ای می اندیشیم.به طور معمول آنچه که دل مشغولی ما است موضوعی  است که در آستانه قرار دارد و کمتر به زیر آستانه توجه داریم. 


دکتر ربیعی با اشاره به موضوع کودکان گفت: متاسفانه به مسائل کودکان کمتر توجه می شود و کمتر نیز برای این موضوع سیاستگذاری کرده ایم.


وی در ادامه با اشاره به این که در گذشته بیشتر کودکان به شکل بین النسلی آموزش می دیدند اما امروز نمی توان به هیچ وجه ارتباطات جدید را در تربیت کودکان نادیده گرفت.


دکتر ربیعی معتقد است: کارسنگینی بر عهده ما قرار دارد و کودکانی که از فرصت های برابر محروم هستند و خانواده ها نمی توانند او را برای زندگی آینده آماده کنند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همایش امروز اشاره و اظهار کرد: این نخستین همایشی است که سمن هایی که در زمینه کودک، کار می کنند گردهم آمده اند تا دانش و تجارب خود را در زمینه آموزش و توانمند سازی کودکان به اشتراک گذارند. این دریای دانش می تواند همچون جویباری رهسپار خانواده های فقیر شود.


دکتر ربیعی بیان کرد: باید تلاش کنیم که از رنج کودکان بکاهیم . باید زندگی را برای کودکان پرنشاط کنیم برای کودکانی که رنج فقر را تجربه می کنند و بدون اینکه کسی سراغی از آنها بگیرد در خیابانها و یا در داخل کارگاهها به کار مشغول هستند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر کودکان دختر گفت: کودکان دختربیش ازکودک پسر نیاز به حمایت و توجه دارند زیرا دختران به مراتب آسیب پذیر تر از پسران هستند .


وی با اشاره به فعالان مدنی حاضر در سالن که بیشتر آنها زنان هستند، تصریح کرد: زنان همواره از مردان دلسوزتر هستند و حضور انبوه فعالان مدنی زن در این همایش دال بر این موضوع است.
دکتر ربیعی یادآور شد: در صورتی که بخواهیم از رنج کودکان بکاهیم و شرایط زندگی را برای آنها بهترکنیم نیاز داریم یکدیگر را بیشتر درک کنیم ،نظام ارتباطی را شفاف کنیم،به محله گرایی بپردازیم و گفت و گوی میان خود و دیگران را افزایش دهیم .


وی در پایان تاکید کرد: برای حل معضلات اجتماعی و کاهش آسیب ها باید پشت در پشت هم باشیم تا بتواینم جامعه ای فارغ از رنج فقر، تبعیض و پرنشاط را برای آحاد جامعه ایجاد کنیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به خیر جمعی اشاره و اظهار کرد: اگر می خواهیم به تمامی مشکلات فائق آییم باید بتوانیم بیشتر از گذشته همدیگر را درک کنیم و نیازمند اصلاح نظام های ارتباطی هستیم و باید زمینه های گفت وگو را فراهم کنیم .



















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن