تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815205582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم انقلاب نيازمند اصلاح رفتار مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۶ب.ظ)
احمد توکلي: تداوم انقلاب نيازمند اصلاح رفتار مسوولان است موج-احمد توکلي در سالروز کراميداشت 13 آبان به عنوان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني در جمع راهپيمايان تهراني تداوم راه انقلاب را در اصلاح رفتار مسوولان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، احمد توکلي در مراسم راهپيمايي روز 13 آبان که در مقابل لانه جاسوسي در تهران برگزار شد با با بيان اين مطلب تصريح کرد: اگر بخواهند ملت به خيرخواهي رهبري همراهي بيش از پيش نشان بدهند بايد حاکمان و علما رفتار خود را اصلاح کنند و بر تمايلات و گرايشات اول انقلاب نزديک تر شوند بدين گونه مردم هم بر شيوه حاکمانشان عمل مي کنند.
توکلي اظهارکرد: همين قدر که تمايلات ضد آمريکايي باقي مانده است به دليل اين است که رهبري و عده اي از طرفدارانشان به ياد مردم مي آورند آمريکا چه لطماتي بر کشور زده و مي خواهد بزند.
وي در ادامه تاکيد کرد: اگر بخواهيم موفق باشيم بايد شعار مي جنگيم، مي ميريم سازش نمي پذيريم را سرلوحه خود قرار داده و ضمن بهبود رفتارهايمان به سمت ارزش هاي خود حرکت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن