تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه شهر نشینی نباید مانعی برای خدمات شهری باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار ایرانشهر:
توسعه شهر نشینی نباید مانعی برای خدمات شهری باشد

مدیریت شهری


شناسهٔ خبر: 2957455 - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
استانها > سیستان و بلوچستان

ایرانشهر- شهردار ایرانشهر گفت: توسعه شهری نباید مانعی برای خدمات شهری باشد و در این راستا مدیریت شهری در تعامل با شورا نهایت تلاش خود را برای توسعه خدمات در این شهر به کار برده است. محمد انوش امینی فرد در گفتگو با مهر اظهار داشت: گسترش چشم‌گیر شهرنشینی در سال‌های اخیر به‌ویژه افزایش جمعیت در شهرها مسائل و مشکلات زیادی را بر جایی گذاشته است که در تلاشیم روز به روز آن را کاهش دهیم. وی افزود: مدیریت شهری امروزی در شهرهای راهبردی دیگر قادر نخواهند بود با روش‌های سنتی و معمول گذشته این مشکلات را حل کنند و در ارائه خدمات یک سویه موفقیتی به‌دست آورند، به همین علت مجموعه شهرداری ایرانشهر در تلاش است تا در کنار همدلی موجود، از راه‌های نوین برنامه‌ریزی و مدیریت شهری استفاده کند. شهردار ایرانشهر بیان کرد:در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، مشارکت مردم ضروری است. وی افزود: مشارکت شهروندان در اداره شهری از نظر اجتماعی سبب افزایش همکاری‌های اجتماعی می‌شود که پایه‌های جامعه مدنی را تقویت می‌کند. امینی فرد بیان کرد: قبول داریم که توسعه شهری زمانی می تواند در جهت پایداری قرار گیرد که بتواند راهکارهائی مشخص، برای تامین مطلوب نیازهای خدماتی ساکنان ارائه دهد، لکن به علت نگرش سنتی، ضعف ساختاری مدیریت شهری و فقدان مشارکت مردمی، سازمان‌های خدمات رسان شهری نتوانستند به صورت کارا به توزیع فضائی عادلانه خدمات بپردازند. وی تاکید کرد: در تلاشیم تا روز به روز مشکلات شهری ایرانشهر را کاهش دهیم اما مشکلات اعتباری سدی در برابر ایده ها و برنامه ها است که در کنار حمایت شهروندان نیازمندان حمایت بخش دولتی برای توسعه این شهر مهم و راهبردی سیستان و بلوچستان هستیم. روزانه 200 تن زباله در ایرانشهر تولید می شود شهردار ایرانشهر گفت: در شهری با حدود 110 هزار نفر جمعیت، تولید این سطح از زباله آمار بالایی است به طوری که جمع آوری به موقع زباله ها یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری ایرانشهر به حساب می آید.

امینی فرد اظهار داشت: از شهروندان ایرانشهری خواستاریم با ماموران شهرداری در امر پاکسازی، زیبا سازی، نظافت و بهداشت شهر همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: ماشین آلات شهرداری فرسوده است و برای جمع آوری زباله ها مشکلات زیادی وجود دارد که اگر مردم در پرداخت عوارض شهرداری همکاری کنند خیلی از مشکلات برطرف می شود. 40 گونه گل و گیاه در ایرانشهر تولید می شود  شهردار ایرانشهر گفت: با هدف توسعه فضای سبز و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان بیش از 40 گونه گل و گیاه سازگار با اقلیم منطقه در نهالستانهای این شهرداری تولید می شود. وی یاد آور شد: در یک سال گذشته بیش از 300 هزار اصله نهال و انواع گل از سوی شهرداری تولید و علاوه بر توزیع بین شهروندان، در سطح میادین و پارک های شهر نیز کشت شده است.

امینی فرد فضای سبز شهر ایرانشهر را بیش از یکصد هکتار ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد در طول سه سال آینده سرانه فضای سبز ایرانشهر را به بیش از 10 متر افزایش دهیم. 50 درصد معابر محله زیباشهر ایرانشهر تسطیح و زیرسازی شد شهردار ایرانشهر گفت: 50 درصد معابر محله زیبا شهر شهرستان ایرانشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال تسطیح و زیر سازی است. وی اظهار امیدواری کرد که در یک ماه آینده نیز این طرح مورد بهره برداری شهروندان قرار بگیرد و تاکید کرد: مشاركت شهروندان هر محله در آماده سازی و فراهم آوردن هر چه بهتر امكانات نقش ويژه ای داشته و اميدواريم با مشاركت و پرداخت عوارضی كه شهروندان در قبال خدمات شهرداری می پردازند، بتوانيم خدمات در خور و شايسته ای به مردم هر محله ارائه کنیم. امینی فرد گفت: شهروندان حاشيه شهر نیز می توانند با مراجعه به شهرداری و با پرداخت عوارض قانونی در ارائه خدمات بهتر شهرداری ایرانشهر را همراهی كنند تا روز به روز شاهد زیباسازی چهره شهر باشیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن