تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت 85 درصدی تولید ریل ملی در ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: اصفهان / خبرگزاری صدا و سیما/ اقتصادی
طرح تولید ریل ملی درشرکت ذوب آهن اصفهان 85 درصد پیشرفت دارد
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: این محصول مطابق استانداردهای جهانی تولید می شود و کشور برای اولین بار در این زمینه خودکفا خواهد رسید .
اردشیر سعد محمدی نیاز داخلی کشور در زمینه تولید ریل را 150هزار تن اعلام کرد و افزود: این طرح از سال گذشته آغاز شده و در کمترین زمان در حال حاضر به پیشرفت 85 درصدی رسیده است .
وی با اشاره به اینکه این اتفاق مهم ایران را به عنوان هفدهمین کشور تولید کننده ریل در جهان مطرح می کند گفت: تمام تجهیزات مربوط به تولید ریل خریداری شده و بزودی نصب می شود.
مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه این شرکت می تواند ریلUIC85 را با قابلیت فراتر از ریل UIC60 تولید کند افزود: تولید ریل مترو ، آسانسور و ریل های معدنی نیز در این شرکت امکان پذیر می شود.
سعد محمدی با اشاره به سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی ذوب آهن در طرح های توسعه این شرکت افزود: 8 طرح ریخته گری یک میلیون و دویست هزار تنی، گوگرد زدایی، فیلتراسیون چهار کارگاه آگلومراسیون، تصفیه پساب زرین ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

سه شنبه ، ۱۲آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن