تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين تکليف بدهی ایرلاین‌ها در نهادهای قانونی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تعيين تکليف بدهی ایرلاین‌ها در نهادهای قانونی
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت : نهادهای قانونی باید تکلیف بدهی شرکت های هواپیمایی را روشن کنند تا پرداخت ها بموقع صورت گیرد.
کد خبر: ۵۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ - 03 November 2015


مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت : نهادهای قانونی باید تکلیف بدهی شرکت های هواپیمایی را روشن کنند تا پرداخت ها بموقع صورت گیرد.

رحمت الله مه آبادی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : برای اجرای وظایف قانونی و کمبود توان مالی شرکت فرودگاه ها نیازمند دریافت مطالبات هستیم.

وی ادامه داد : توان مالی برخی از شرکت های هواپیمایی از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به حدی پایین است که در اداره خودشان با مشکل مواجهند ، سرمایه برخی از خطوط هواپیمایی هم پایین تر از بدهی شان است و قانون باید درباره ادامه انان تصمیم گیری کند.

مه آبادی تصریح کرد : البته نباید مشکلات این ایرلاین ها به سایر بخش ها منتقل نشود چون وقتی بدهی ها یشان را نمی توانند بپردازند و همچنان فعالیت می کنند ، در حقیقت ماهم خدماتی که ارائه می دهیم نمی توانیم هزینه آن را دریافت کنیم و توان خدمت رسانی ما پائین می آید.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن