تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سیندرلا» با شنا در کانال مانش رکورد می‌شکند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: «سیندرلا» با شنا در کانال مانش رکورد می‌شکند + تصاویر
لیلی جیمز در فیلم زندگینامه‌ای «زن جوان و دریا» در نقش ورزشکاری را بازی می‌کند که رکوردی تاریخی در قرن بیستم بر جا گذاشت.

گرترود ادرل
به گزارش آنا، لیلی جیمز بازیگر نقش اصلی فیلم «سیندرلا» (به کارگردانی کنت برانا) در نقش گرترود ادرل (2003-1905) ظاهر می‌شود. گرترود ادرل قهرمان آمریکایی شنا، اولین زنی بود که توانست با شنا از کانال مانش میان انگلستان و فرانسه عبور کند.

فیلم «زن جوان و دریا» (Young Woman and the Sea) وقایع‌نگاری یک رخداد ورزشی است که در سال 1926 اتفاق افتاد و در جریان آن، گرترود ادرل 21 ساله مسیری به طول 21 مایل (35 کیلومتر) را در اقیانوس اطلس با شنا طی کرد. گرترود ادرل برنده یک مدال طلا و دو مدال برنز المپیک 1924 بود و توانست در شنای استقامت رکوردی 22 مایلی را نیز در ساحل شرقی آمریکا به نام خود ثبت کند.



مراسم استقبال از گرترود ادرل در نیویورک وی در عبور از کانال مانش، فاصله دماغه گری-نه در فرانسه تا کینگزداون، کنت در انگلستان را در مدت 14 ساعت و 34 دقیقه پیمود که از لحاظ سرعت نیز یک رکورد محسوب می شد و رکورد پنج مردی را که پیش از او این مسافت را پیموده بودند، شکست. او پس از بازگشت به آمریکا در فیلمی با عنوان «شنا کن دختر، شنا کن» در نقش خودش بازی کرد.

لیلی جیمز در فیلم «سیندرلا» به‌گزارش ورایتی، جف ناتانسن فیلمنامه «زن جوان و دریا» را نوشته است. ناتانسن نویسنده فیلم اخیر مجموعه «دزدان دریایی کاراییب» با عنوان «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» نیز هست. هنوز از نام کارگردان فیلم و سایر عوامل سخنی به میان نیامده است. لیلی جیمز که نقش گرترود ادرل را بازی خواهد کرد، سال گذشته در فیلم پرفروش «سیندرلا» در نقش سیندرلا در کنار کیت بلانچت، هلنا بونهم کارتر و ریچارد مدن ظاهر شد. وی به زودی با فیلم «غرور و تعصب و زامبی‌ها» که ملغمه‌ای از رمان جین آستین و فیلم‌های ترسناک است، به روی پرده خواهد آمد و سریال تلویزیونی کوتاه «جنگ و صلح» بر اساس رمان مشهور تولستوی نیز با بازی او در روزهای آینده پخش می‌شود.



سه شنبه, 12 آبان 1394 ساعت 12:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن