تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به حضور در 7 كنفرانس ضدصهيونيستي افتخار مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: به حضور در 7 كنفرانس ضدصهيونيستي افتخار مي‌كنم
نشست هم‌انديشي انديشمندان خارجي كنفرانس افق نو با شاعران، هنرمندان، موسيقي‌دانان و مديران فرهنگي كشور در مركز تشكل‌هاي اجتماعي شهرداري تهران برگزار شد.
نویسنده : حامد مظفری 


نشست هم‌انديشي انديشمندان خارجي كنفرانس افق نو با شاعران، هنرمندان، موسيقي‌دانان و مديران فرهنگي كشور در مركز تشكل‌هاي اجتماعي شهرداري تهران برگزار شد.
«گاليانا راست» از اسپانيا در ابتداي اين هم‌انديشي در سخنراني گفت: من به مدت 14 سال است كه فعاليت‌هاي فرهنگي دارم در سال 2008 نخستين كتاب خود را با نام «بحران جهاني» منتشر كردم. در اين كتاب قصد داشتم در مورد آخرالزمان بنويسم كه به سفارش يكي از دوستان از نوشتن آن صرف نظر كردم و موضوع كتاب خود را پيرامون محكوميت جامعه غربي نوشتم. من اين كتاب را به دليل عدم احساس مسئوليت دنياي غرب نوشتم زيرا با توجه به سابقه نظامي كه دارم اگر كشورهاي جهان 20 درصد هزينه‌هاي نظامي خود را به رفع مشكلات كشورها از جمله گرسنگي اختصاص بدهند شاهد رفع بسياري از اين مشكلات خواهيم بود.
وي افزود: جلد دومين كتاب خود را با موضوع «محكوم كردن تفكرات ليبراليستي در جهان» نوشتم. بعد از نگارش اين كتاب بود كه از شغل حرفه‌اي خود فاصله گرفتم زيرا شغلي كه من در آن قرار داشتم در قالب سيستمي بود كه من كتاب خود را عليه آنها نوشته بودم. كتاب سوم من در مورد «نظام جهان و حضور صهيونيست‌ها» بود كه براي نگارش اين كتاب به سفارت ايران در مادريد رفتم و طي يكي از ملاقات‌هايي كه با كاركنان سفارت داشتم با آقاي سمرقندي به عنوان مسئول فرهنگي آشنا شده و همينطور با آقاي منتظمي دوست شدم زيرا ديدگاه‌هاي ما همانند يكديگر بود. اين انديشمند خارجي ادامه داد: اين امر زمينه‌اي شد تا آقاي منتظمي از من براي حضور در كنفرانس ضدصهيونيستي در سال 2011 به تهران دعوت كند. من با افتخار در هفت كنفرانس ضد صهيونيستي تا به حال شركت كردم و اميدوار هستم تا انتشار كتاب‌هاي من تداوم بيشتري داشته باشد. راست اضافه كرد: من به دنبال توصيه دوستان خود در ايران كتاب «تأثير لابي‌هاي يهود در اسپانيا» را نوشتم كه اين كتاب به فارسي هم ترجمه شده است. من در اين كتاب پيرامون «خوان كارلوس» پادشاه گذشته اسپانيا مطالبي نوشتم. در حقيقت در اين كتاب رفتار پادشاه اسپانيا را مورد نقد قرار دادم و حتي نامه‌اي را كه پادشاه وقت اسپانيا «خوان كارلوس» از شاه ايران درخواست وام 10 ميليون دلاري كرده بود را نيز آورده‌ام. وي يادآور شد: زماني كه من براي كتاب لابي صهيونيست در اسپانيا به ايران آمدم فرصتي پيش آمد تا به خرمشهر و مناطق اطراف آن بروم و با استفاده از مصاحبه‌هاي خود كتابي را با موضوع ديدگاه‌هاي صهيونيست در مورد امام خميني (ره) نوشتم.
وي افزود: من كتاب ديگري با موضوع «وهابيت» در دست چاپ دارم كه هنوز منتشر نشده است. در حقيقت من با اين كتاب به دنبال اين هستم كه مردم اسپانيا هر چه بيشتر در مورد آل سعود و وهابيت اطلاعاتي به دست بياورند. از طرف ديگر بيشترين دليل نگارش كتاب «لابي‌هاي صهيونيست در اسپانيا» وجود و حضور لابي‌هاي صهيونيستي در كشورم بوده است. يهوديان حاضر در سرزمين‌هاي فلسطيني را نه ملت و نه كشور بلكه فقط يك دين مي‌دانم. در حقيقت آنها بيشتر از شرق آسيا و نواحي اطراف درياي خزر در سرزمين فعلي خود جمع شده‌اند و ارتباطي با فلسطينيان و يهوديان اصيل ندارند. زيرا من يهوديان درست و اصيل را آنهايي مي‌دانم كه در كشور اسپانيا بوده‌اند و اين يهودياني كه در سرزمين‌هاي اشغالي جمع شده‌اند را فقط مهاجران تشكيل مي‌دهند.
راست ادامه داد: صهيونيست براي من در سه محور خلاصه مي‌شود: نخستين محور، جنايت، نسل‌كشي و آدم‌كشي است كه اين صهيونيست سياسي است. در اين بين مشكل مهم اين است كه آنها كنترل پول و ثروت را در جهان در اختيار خود دارند به صورتي كه آنها پول‌هاي بي‌حساب و بي‌پشتوانه چاپ مي‌كنند. در حقيقت كاري كه بانك مركزي امريكا انجام مي‌دهد. آنها سياست‌هاي جهاني را در كنترل خود مي‌گيرند و حتي با نفوذ در كرسي‌ كشور اسپانيا در سازمان ملل متحد موجب مي‌شوند تا كشور اسپانيا در مواردي چون ازدواج همجنس‌گرايان رأي مثبتي بدهد. شاهد اين مدعا نيز اين است كه در اسپانيا ما يك وزير همجنس‌گرا داريم درست همانند امريكا كه يك وزير همجنس‌گرا دارد.
اين انديشمند اسپانيايي تصريح كرد: بسياري از فعالان در هاليوود صهيونيست بوده و زير نظر صهيونيست‌ها فعاليت مي‌كنند. در حقيقت آنها سعي مي‌كنند تا از طريق هنر موضوع نژادپرستي را در سطح جهان توسعه دهند و از اين طريق بنياد‌هاي خانواده را نابود كنند.
وي ادامه داد: نكته مهم اينكه در شروع جنگ‌هاي جهاني اول و دوم بانكدارهاي بزرگ يهودي نقش مهمي داشتند و حتي آنها به دنبال شروع جنگ جهاني سوم هستند. البته آرزوي قلبي من اين است كه هيچگاه به جنگ جهاني سومي نزديك نشويم زيرا نتيجه آن كشته شدن ميليون‌ها نفر از مردم جهان است.
راست تصريح كرد:‌بعد از حادثه 11 سپتامبر بحث اسلام هراسي بين مردم اروپا و غرب پديد آمد كه در اين موضوع لابي‌هاي صهيونيستي نقش بسيار مهم و اساسي را ايفا كرده و مي‌كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن