تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دفتر اقتصاد و صنایع باواریا در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتتاح دفتر اقتصاد و صنایع باواریا در ایران
رئیس اتحادیه اقتصاد و صنایع باواریا گفت: روز گذشته دفتر اقتصاد وصنایع باواریا جهت توسعه روابط طولانی مدت در ایران افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آلفرد گافال رئیس اتحادیه اقتصاد و صنایع باواریا در دیدار با فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: بخش اصلی اتحادیه باواریار پایه برق و الکترونیک و فلزات را تشکیل میدهدو این اتحادیه 2 هزا و 600 عضوو 4.5 میلیون نفر کارمند دارد.


وی با اشاره به احیای روابط ایران با آلمان گفت: شرایط برای توسعه روابط میان دو کشور در حال فراهم شدن است و برای اینکه ما روابط خود با ایران را تحکیم کنیم و نشان بدهیم که خواهان روابط طولانی با ایران هستیم روز گذشته دفتر اقتصاد و صنایع باواریا را در ایران افتتاح کردیم.


وی افزود: این دفتر قرار است به شرکت های دو کشور جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و آلمان کمک کند.


دراین دیدار برت رام بروشات مدیر عامل اتحادیه صنایع آلمان گفت: ایالت باواریا دارای درآمد ناخالص ملی بالغ با 522 میلیارد یورو است که سهم 18 درصدی از درآمد ناخالص آلمان را تشکیل می‌دهد. 


وی افزود: درصد نرخ بیکاری در ایالت باورایا 3.4 درصد است که کمترین نرخ را در سراسر آلمان به خود اختصاص داده و این امر تنها با یک صنعت سالم و موفق تحقق یافته است.


وی با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ و توانمندی مانند زیمنس دراین ایالت در حال فعالیت هستند گفت: باواریا ستون فقرات آلمان به حساب می آید که 3.5 درصد از درآمد داخل این ایالت برای تحقیق و توسعه است.


وی به این نکته نیز اشاره کرد که رعایت اخلا ق واحترام و اعتماد متقابل برای فعالان اقتصای باواریا جهت همکاریهای طولانی مدت بسیار پر اهمیت است.


در ادامه این دیدار رنه هارونه مدیر عامل اتاق مشترک ایران و آلمان با اشاره به لغو تحریم های ایران گفت: تحریم ها اثرات بسیار بدی بر روابط دو جانبه کشورها گذاشته و میتوان گفت تحریم ها روابط اقتصادی را نابود میکند و باید هرچه سریعتر رفع شود.


وی اظهار امیدواری کرد که با رفع تحریم ها حجم روابط تجاری دو کشور گسترش یابد.


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ایران مرکز فعالیتهای صنعتی، معدنی و تجاری است/ آغاز همکاری های صنعتی با آلمان
سرمایه گذاری مشترک ضامن بقای روابط دراز مدت





۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن