تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات تجهیزات نانویی ایرانی به چین/ معرفی ۱۵ محصول نانویی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صادرات تجهیزات نانویی ایرانی به چین/ معرفی ۱۵ محصول نانویی
اولین تفاهم‌نامه همکاری بین یک شرکت دانش بنیان ایرانی و شرکت چینی در زمینه همکاری مشترک جهت بازاریابی و فروش بسته‌های تجهیزات آموزشی این شرکت در نمایشگاه «chinano۲۰۱۵» امضا شد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دانش بنیان «توانا» و شرکت چینی «Suzhou HZS-Nanosurf Nanotechnology Co» در زمینه همکاری مشترک جهت  بازاریابی و فروش بسته‌های تجهیزات آموزشی توانا درنمایشگاه chinano۲۰۱۵ امضا شد.


مرکز خدمات آموزشی طرح توانا با هدف گسترش پژوهش‌های دانش‌آموزی در حوزه نانو و مجهزسازی آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی نانو، از سال ۹۱ راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات به مراکز آموزش و پرورش استان‌های کشور در این خصوص می‌پردازد. 


دستگاه‌هایی چون تولید نانو‌الیاف، اسپاترینگ‌رومیزی، دستگاه تولید نانوذرات از انفجار سیم، اولتراسونیک، مجموعه آزمایش‌های طیف‌سنجی مقدماتی، سانتریفیوژ، ضخامت‌سنج لایه‌های نازک و تجهیزات عمومی آزمایشگاهی مانند کوره، انکوباتور، هودشیمی، آب مقطرگیری، حمام مافوق صوت، آون و «pHمتر» از جمله تجهیزات درنظرگرفته شده برای آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی نانو است.


همچنین دومین کارگاه آموزشی توانا ویژه دانش‌آموزان نیز با حضور ۳۰ دانش‌آموز چینی در روز جمعه ۸ آبان‌ماه  در مدرسه سوژو برگزار شد. 


برگزاری اولین نشست شرکت‌های فناوری نانوی ایران و چین 


همچنین اولین برنامه مشترک« China-Iran Nanotech Matchmaking event » به عنوان بخشی از ششمین نمایشگاه «Chinano» با همکاری مرکز نانو ایران – چین و مرکز نانوپولیس به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه، با هدف معرفی شرکت‌های ایرانی و آغاز همکاری بین شرکت‌های ایرانی و چینی در حوزه فناوری نانو در تاریخ هفتم آبان ماه (۲۹اکتبر) در مرکز نمایشگاه بین المللی «سوژو» چین برگزار شد.


این برنامه با حضور مدیران ستاد فناوری نانو و مدیران مرکز نانو پولیس و ۹ شرکت ایرانی و نمایندگان بیش از ۲۰ شرکت چینی برگزار شد.


همچنین در بخش دوم « Project promotion» پانزده پروژه (محصول) در زمینه‌های نانو‌الیاف، فناوری تصفیه آب، زیستی پزشکی، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات و تجهیزات از ایران، توسط نمایندگان شرکت‌های «اکسیر‌نانو سینا»، «پارسا‌پلیمر شریف»، «آریا‌پلیمر»، «فناوران نانوفناوری فردانگر(pnf)»، «بهران فیلتر»، «فناوران نانو‌مقیاس»، «سوین پلاسما»، «آدیکو» و «شبکه آزمایشگاهی توانا» معرفی شدند.  


در حاشیه برگزاری این رویداد و ‌پس از پایان ‌برنامه، جلسات مشترک دو جانبی بین شرکت‌های ایرانی و چینی برگزار شد. این رویداد اولین فعالیت در راستای ایجاد همکاری بین شرکت‌های نانویی ایران و چین  پس از تاسیس مرکز چین فناوری نانو ایران بوده است.


به گزارش مهر، مرکز فناوری نانو ایران و چین توسط ستاد فناوری نانو  ایران، مرکز نانو پولیس(Nanopolis) و شرکت «سوژو»، به منظور تعمیق همکاری  این دو کشور در فناوری نانو (R & D، انتقال فن آوری، تبادل منابع و برگزاری کنفرانس‌های علمی) در تاریخ ۲۲ اردیبشهت ماه ۱۳۹۴ تاسیس شده است.








برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.








منبع:مهر
انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کارشناسان تایید کردند؛ ایرباس روسی در آسمان منفجر شده
داروهایی نانوئی درمانی برای سکته های مغزی
جلوگیری از خونریزی در 6 ثانیه با کمک سم افعی
موفقیت محققان ایرانی در ساخت سیمان طبیعی با استخوان گاو
سیاه ترین ماده جهان تولید شد
فصل جدید روابط تجاری ایران و برزیل آغاز شد
تولید نانوذرات مخاطی چسبناک برای درمان خشکی چشم
هفتمین اقتصاد دنیا به‌دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ایران
ابر کتری، برنده جایزه آزمایشگاه طراحی الکترولوکس 2015
نانو ژل ضد حریق ساخته شد





۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن