تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای برگزاری نماز صبح در 70 هزار مسجد تلاش می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برای برگزاری نماز صبح در 70 هزار مسجد تلاش می کنیم
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ستاد در 320 شهرستان فعال است، گفت: حدود 70 هزار مسجد در کشورمان وجود دارد که برای برگزار نماز صبح در بیشتر این مساجد تلاش می کنیم.


منصور سرگزی  در جمع دبیران شورای اقامه نماز شهرستان های آذربایجان شرقی در آذرشهر افزود: دبیران و اعضای این ستاد ها با مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی برای ترویج و توسعه اقامه فرهنگ نورانی نماز تلاش می کنند.
وی با اشاره به اهداف عالی ستاد های اقامه نماز در سراسر کشور خاطر نشان کرد: متعالی شدن این فریضه واجب در جامعه انسانی و عمق بخشی به باورهای اعتقادی و آموزه های دینی می تواند روح و روان سالم و آرامش اجتماعی و اخلاقی را در آن حاکم کند.
معاون فرهنگی و آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور یکی از طرح های مهم این ستاد را توسعه و ترویج اقامه نماز صبح در مساجد عنوان کرد.
سرگزی، عملکرد و اجرای برنامه های مورد هدف ستادهای اقامه نماز آذربایجان شرقی را خوب ارزیابی کرد و با قدردانی از تلاش مسئولان ستاد اقامه مرکز استان و دبیران شهرستان های آن اظهار کرد: آذربایجان شرقی در این خصوص در بین سایر استان ها در ردیف های نخست قرار دارد.
وی از پیش بینی و برنامه ریزی برگزاری اجلاس استانی نماز در هر کدام یک از استان های سراسر کشور خبر داد و ابراز کرد : این اجلاس با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف و با رویکرد شناسایی و تجلیل از فعالان نماز آن استان در ماه های آینده برگزار می شود.
معاون ستاد اقامه نماز کشور همچنین گفت: اجرای طرح سلامت معنوی در 62 بیمارستان کشور پیش بینی و تدارک شده است که در این طرح برای اقامه نماز بیماران ساز و کارهای لازم و امکانات متناسب در نظر گرفته شده و تامین می شود . 
این مسوول ستاد اقامه نماز کشوری بر پیش بینی و تخصیص اعتبار لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی اقامه نماز استان ها و شهرستان ها تاکید کرد و افزود : امسال به افزایش اعتبارات استان ها توجه خاصی شده است و در کنار جذب اعتبارات تبلیغات و آگاهی سازی و تبیین اهمیت اقامه فریضه واجب نماز در جامعه بسیار کارساز است. 
مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: فعالیت ستادهای اقامه نماز شهرستان ها و اجرای جدی برنامه های پیش بینی شده آنان در کسب رتبه های نخست این استان بسیار موثر و نقش آفرین است.
اسدالله ضیایی با اعلام اینکه مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی استان با ستادهای اقامه نماز در انجام به موقع برنامه ها و اهداف پیش بینی شده موثر است، افزود: موضوع نماز و آموزش مسائل دینی و اعتقادی در جامعه باید فراگیر و همگانی باشد. 
وی جوانان و نوجوانان را از گروه های اصلی و اولی هدف گذاری ستادهای اقامه نماز استان دانست و یاد آوری کرد: اقامه نماز در مدارس و فراهم کردن امکانات لازم و زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی این فریضه واجب در مراکز آموزشی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد . 
در این نشست دبیران اقامه نماز شهرستان های استان نیز گزارشی از عملکرد خود ارایه کرده و نکته نظرات پیشنهادی را برای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز مطرح کردند.





تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن