تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816921041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجری: روشنگر شاکی داشت و نمی‌توانست بازی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهاجری: روشنگر شاکی داشت و نمی‌توانست بازی کند
قبل از بازی گسترش فولاد و پدیده، همه از تیم مشهدی به عنوان گربه سیاه تیم‌های تبریزی یاد می‌کردند اما در بازی هفته یازدهم این 2 تیم، نه تنها خبری از گربه سیاه نبود، بلکه شاهد یک تیم ضعیف مقابل گسترش فولاد تبریز بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی پدیده که ظاهرا از این باخت، شوکه شده بود، در مورد شکست 4- یک مقابل گسترش فولاد تبریز حرف‌های جالبی دارد. مهاجری که دوستی صمیمانه‌ای با فراز کمالوند دارد و هر 2 قبلا دستیاران فیروز کریمی بودند، در مورد این باخت و اتفاقات بازی توضیحات جالبی دارد.این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید:
ظاهرا امروز (یکشنبه) در باشگاه جلسه داشتید، آیا این جلسه به باخت سنگین مقابل گسترش فولاد ارتباطی دارد؟  نه، جلسه ما با باشگاه به خاطر تعطیلات لیگ است و به دنبال یک برنامه‌ریزی درست هستیم تا ببینیم در این 14، 15 روز باید چه کار کنیم.
چه شد که مقابل گسترش فولاد چنین شکستی خوردید؟  نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما در این بازی ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داد تا ما چنین باختی بیاوریم. از اشتباه مفرط بازیکنانم تا اشتباه داور و البته بازی خوب گسترش فولاد همه و همه دست به دست هم داد تا بازنده شویم.
از پدیده به عنوان گربه سیاه تیم‌های تبریزی یاد می‌شد اما در این بازی هیچ خبری از گربه سیاه نبود...  فوتبال همین است. ما اصلا به گربه سیاه فکر نمی‌کردیم اما واقعا غافلگیر شدیم چون گسترش فولاد تبریز خیلی خوب کار کرد. البته من معتقدم ما بیشتر به خودمان باختیم تا به حریف. ما خودمان اشتباه می‌کردیم و به حریف موقعیت می‌دادیم. به این اتفاقات باید اشتباه داور را هم اضافه کنیم که پنالتی محرز در دقیقه 60 بازی روی حسن جعفری را نگرفت. ضمن اینکه ما 3 تعویض‌مان را انجام دادیم که در دقیقه 79 بازیکن‌مان آسیب دید و نمی‌توانستیم تعویض کنیم.
محسن یوسفی هم انگار شرایط خوبی نداشت...  بله، یوسفی از بازی با نفت تهران مشکل داشت و این مشکل ادامه پیدا کرد. البته او با این مشکل، در بازی با گسترش آمد و بازی کرد. واقعا باید از یوسفی تشکر کرد که آمد و تاثیرگذار هم بود.
چرا در این بازی از مجتبی روشنگر استفاده نکردید؟  مجتبی روشنگر یک شکایت داشت که به 7 سال پیش برمی‌گشت. ظاهرا مدیربرنامه‌هایش از او شکایت کرده. به همین دلیل روز قبل از بازی به ما گفتند که او به خاطر شکایت نمی‌تواند بازی کند. البته وقتی تیم توی زمین رفت، این شکایت لغو شد اما دیر بود.
چرا؟ مگر جزو 18 نفر نبود؟  اتفاقا جزو 18 تا بود اما دیگر ترکیب را اعلام کرده بودیم و به نظر می‌رسید به لحاظ روحی شرایط لازم را ندارد.
پس واقعا در این بازی بدشانسی آوردید...  دقیقا. یکی از بدشانسی‌های ما این بود که دروازه‌بان گسترش فولاد خیلی خوب کار می‌کرد. ما نیمه دوم خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم 3 گل بزنیم اما گئورگی‌اف خیلی خوب کار کرد و اجازه نداد توپ‌هایمان گل شود. اینکه ما در نیمه دوم بهتر از گسترش بودیم را می‌توانید از خود فراز کمالوند هم بپرسید اما متاسفانه در نیمه اول خوب نبودیم و گل زودهنگامی که خوردیم، روی تیم تاثیر منفی گذاشت. بعد از آن هم هر موقع آمدیم برگردیم یک مساله پیش می‌آمد و اجازه نمی‌داد. گئورگی‌اف بدون شک یکی از بهترین گلرهای هفته می‌تواند لقب بگیرد. او واقعا مثل رحمتی در دربی و حتی بهتر از او کار کرد.
راستی تقابل با فراز کمالوند چطور بود؟ شما و آقای کمالوند دستیاران سابق فیروز کریمی بودید که ظاهرا دوستی عمیقی هم با هم دارید.  ما همیشه مقابل هم رقیب هستیم و هر 2 طرف تلاش می‌کردیم تیم‌مان برنده باشد که فراز موفق‌تر بود.
ظاهرا بعد از بازی گفتید باخت 4- یک بهتر از باخت یک- صفر است.  من گفتم یک باخت 4- یک بهتر از 4 باخت یک- صفر است. البته این باخت باید یک بار اتفاق بیفتد چون ما گاف‌ها را دادیم و بعد از آن فقط باید جمع کنیم.

مجتبی روشنگر پدیده مشهد رضا مهاجری

ارسال به تلگرام


12:02  1394/08/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن