تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقان برجام 1800دقيقه بيش از مخالفان تريبون داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: موافقان برجام 1800دقيقه بيش از مخالفان تريبون داشتند
رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران با رد انتقادات نسبت به رويكرد رسانه ملي در جريان بررسي برجام، توضيح داد: در صداوسيما، حدود 3 هزار و 800 دقيقه زمان به تيم مذاكره كننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقيقه زمان به منتقدان برجام داده شده است.
محمد سرافراز در گفت و گو با خبرگزاري خانه ملت در خصوص انتقاداتي كه برخي افراد نسبت به رويكرد رسانه ملي در جريان بررسي برجام داشته‌اند، گفت:طبق گزارشي كه به مجلس هم داده شد، سازمان صداوسيما در خصوص برجام رويكرد مناسبي اتخاذ كرده بود. رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران بر همين اساس تصريح كرد: حدود 3 هزار و 800 دقيقه زمان به تيم مذاكره كننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقيقه زمان به منتقدان برجام داده شده است كه اين امر نشان دهنده رويكرد مناسب رسانه ملي در اين امر است. وي افزود: اكنون وظيفه تمام دستگاه‌ها از جمله صداوسيما، دولت و مجلس، مسئوليت سنگيني در قبال فرمايشات مقام معظم رهبري است كه آنچه را ايشان مد نظر داشته‌اند اجرا كنند و روند امور به گونه‌اي نشود كه ايران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد اما در مقابل امريكا و ساير قدرت‌ها، تحريم‌ها را برطرف نكرده يا صرفا با برطرف كردن بخشي از آن، برجام را به درستي اجرا نكنند. رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در پايان خاطرنشان كرد: همه ما وظيفه داريم كمك كنيم تا برجام به درستي اجرا شود.




تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن