تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از سرمايه‌گذاري غيردولتي ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استفاده از سرمايه‌گذاري غيردولتي ضروری است
استاندار اصفهان گفت: استفاده از سرمايه گذاري غير دولتي داخلی و خارجی يك انتخاب نيست بلكه ضرورتی اجتناب ناپذير و كليد توسعه استان اصفهان است.
رسول زرگرپور در جلسه بررسي فرصت هاي سرمايه گذاري خارجي در استان اصفهان كه با حضور معاون وزير و رئيس سازمان سرمايه‌گذاري و كمك‌هاي اقتصادي و فني ايران برگزار شد، به ظرفيت هاي بالاي اصفهان در بخش هاي مختلف صنعت، كشاورزي و گردشگري اشاره کرد و گفت: مقوله سرمايه گذاري و به خصوص سرمايه گذاري خارجي براي استان اصفهان مهم است و در اين راستا باید با استانداردهاي بين المللي پيش رویم.
وی با تاكيد بر اينكه بايد چارچوب مناسبي براي حضور سرمايه گذار خارجي فراهم شود، اظهار داشت: اتاق بازرگاني به عنوان نهاد مربوطه در اين راستا انتخاب شده و در اين یخش كارگروهي با حضور مشاوران با تجربه و خبره تشكيل شده كه پنجره ورودي سرمايه گذاران خارجي خواهد بود.
زرگرپور افزود: طرح هاي مشخصي در اين رابطه احصا شده و تاكنون ۹۱ طرح كه نيازمند ۶ ميليارد يورو سرمايه گذاري خارجي بوده تدوين شده است.
وی اضافه كرد: نيمي از اين طرح ها مربوط به صنعت و بقيه در خصوص گردشگري، آب و كشاورزي خواهد بود كه در آينده شاخص هاي مخصوص و استانداردهاي اصلي اين ۹۱ طرح مشخص خواهد شد.
استاندار اصفهان با تاكيد بر اينكه كليد توسعه استان، استفاده بهينه از سرمايه گذاري غيردولتي است، گفت: استفاده از سرمايه گذاري غيردولتي (داخلي و خارجي) يك انتخاب نيست بلكه يك ضرورت اجتناب ناپذير است.
وی تاكيد كرد: با توجه به ظرفيت ها و مزيت هاي بالاي اصفهان بايد از اين فرصت ها استفاده شود و به این دليل نيز كليه كارگروه هاي اقتصادي استان به رياست شخص استاندار تشكيل مي شود.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن