تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820493783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو: براي شما عينک هاي زيبا خواهم آورد تا بازي را بهتر ببينيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۹:۱۴ق.ظ)
مورينيو: براي شما عينک هاي زيبا خواهم آورد تا بازي را بهتر ببينيد موج-ژوزه مورينيو بعد از شکست خانگي 3-1 تيمش مقابل ليورپول به گفت و گو با رسانه ها پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج،در پايان مسابقه مورينيو هنگامي که با خبرنگاران تلويزيوني صحبت مي کرد، حاضر نشد تا به سؤالاتي در مورد بازي يا آينده اش در چلسي پاسخ دهد، اما بلافاصله بعد از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتي گفت: من بيشتر از اين که مورد بازجويي قرار گيرم، دوست دارم گوش کنم. چيز هايي وجود دارد که از دستان ما خارج است.در پايان نيمه اول دو دقيقه وقت تلف شده داشتيم و گل را 35 ثانيه بعد از اتمام وقت هاي تلف شده دريافت کرديم. سپس در نيمه دوم چه اتفاقاتي رخ داد؟ همه چيز نتيجه برخي از لحظات بسيار مهم است. لحظاتي که ورزشگاه شاهد آن بودند، بازيکنان بيشتر از يک ناظر بودند، آنها اين را احساس کردند، از حالا، هر اتفاقي که بيفتد يک پيش آمد است.
بازيکناني در رختکن دارم که واقعاً ناراحت هستند و کاملاً به آنها احترام مي گذارم. ما اين چيز ها را بازي پس از بازي مي بينيم. به عنوان بازيکناني حرفه اي، آنها احترامي که لايقش هستند را دريافت نمي کنند. فکر نمي کنم ما، من و آنها، شنبه شب فوق العاده اي داشته باشيم، مطمئناً براي خانواده هايمان نيز همين طور خواهد بود. آنها هم احساساتي مشابه ما دارند و من به خاطر اين بي احترامي ها نسبت به بازيکنان حرفه اي واقعاً متأسف هستم.
از او پرسيده شد که اظهارات خود در مورد احترام را توضيح دهد که وي گفت: همه شما افراد باهوشي هستيد. اگر مي خواهيد در مورد حوادث بنويسيد، مي نويسيد. در همايشي مطبوعاتي بعدي براي شما عينک هاي زيبايي خواهم آورد، شايد بازي را به شکل بهتري ببينيد.
هنگامي که کلاتنبرگ از دادن کارت زرد دوم به لوکاس ليوا خودداري کرد، مورينيو در کنار زمين خشمگين بود، اما از ترس اينکه بار ديگر توسط اتحاديه جريمه يا محروم شود از صحبت در مورد داوري پرهيز کرد و گفت: چه فکر مي کنيد؟ شما توسط FA مجازات نشده ايد. اگر به شما بگويم، من مجازات خواهم شد. حالا به خانه مي روم تا خانواده ناراحتم را پيدا کنم. تلاش خواهم کرد تعدادي از بازي هاي راگبي [فينال جام جهاني] را تماشا کنم و کمي از اين اتفاقات فاصله بگيرم. سپس تمرينات آماده سازي براي فردا صبح و ديدار چهارشنبه شب مقابل ديناموکيف را آغاز خواهم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن