تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815573404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع سیلاب شدید در شهرهای مرکزی مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وقوع سیلاب شدید در شهرهای مرکزی مازندران
وقوع سیلاب شدید در شهرهای مرکزی مازندران با کاهش 5 تا 15 درجه‌ای دما از ساعت پیش سیلاب شهرهای مرکزی مازندران را فرا گرفت.


به گزارش فرهنگ نیوز، به‌دنبال وقوع سیلاب شدید در استان، سیلاب شهرهای مرکزی استان را فراگرفت و سبب آب‌گرفتگی معابر شد. 
 
هم‌اکنون بارش شدید باران در مرکز استان سبب ترافیک شدید در خیابان‌های اصلی ساری شده و آمد و شد وسایط نقلیه را با مشکل مواجه کرده است. 
 
از شهرهای شرقی مازندران خبر می‌رسد که هم‌اکنون بارش شدیدی در شهرستان نکا، بهشر و گلوگاه در حال باریدن بوده و آب رودخانه نکارود تا حدود بسیاری بالا آمده است. 
 
سامانه سرد بارش‌زا دارای 2 موج است که وارد استان شده و تا دوشنبه در استان فعال است؛ این سامانه از عصر امروز شاهد کاهش محسوس دما و افزایش بارندگی و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود. 
 
اداره‌کل هواشناسی استان از افرادی که در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند و یا محل دامداری آن‌ها نزدیک به رودخانه است، خواست هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و بهتر است آن‌جا را تخلیه کنند و به محل امنی بروند. 
 
هم‌اکنون جاده‌های کوهستانی استان نیز لغزنده و به‌دلیل مه‌آلود بودن با کاهش دید مواجه خواهد شد که باید رانندگان وسایل و تجهیزات زمستانی و لباس گرم به همراه داشته باشند.
 


منبع: تسنیم


94/8/9 - 21:39 - 2015-10-31 21:39:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن