تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803618312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي رزمايش ولايت در شمال اقيانوس هند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
فرمانده نيروي دريايي خبر داد: اجراي رزمايش ولايت در شمال اقيانوس هند موج - انزلي_ فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران از اجراي رزمايش ولايت چهار در زمستان امسال در شمال اقيانوس هند خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از انزلي، دريادار حبيب الله سياري روز پنجشنبه در آيين استقبال از ناوگروه اعزامي ايران در بازگشت از روسيه اظهار کرد : نيروي دريايي جمهور اسلامي ايران همانگونه که به بحث هاي ديپلماسي مي پردازد ، مسئوليت برقراري امنيت و ايمني آمد و شد کشتي ها در مناطقي که امنيت از بين رفته را نيز به عهده دارد.
وي با بيان اين که در اين راستا رزمايش هاي متعددي انجام شده و از ابتداي امسال تاکنون پنج رزمايش داشتيم، افزود: در نيمه دوم آبان ماه جاري نيز رزمايش زيردريايي ها را خواهيم داشت .
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در ادامه خاطرنشان کرد : به دريادلاني که در سفر ناوگروه به آستاراخان درياي پرتلاطمي را پشت سرگذاشتند، تبريک مي گويم .
وي افزود: ماموريت اين ناوگروه نشان دهنده توانمندي نيروي دريايي است که با علم و سلحشوري توانمندي و مهارت خود را در درياي پرتلاطم نشان داد.
وي خاطرنشان کرد : نيروي دريايي در شرايط بدتر نيز در عرصه درياهاي شمال و جنوب مي تواند از مرزها ، منابع و منافع جمهوري اسلامي ايران دفاع کند .
فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار کرد : اميدوارم اين سفرها به منظور نشان دادن اقتدار جمهوري اسلامي ايران در عرصه درياها ادامه داشته باشد.
دريادار سياري افزود : سفر شما در اجرايي شدن يکي ديگر از تدابير فرمانده معظم کل قوا بود که نيروي دريايي را راهبردي و نيروي نظامي، علمي و سياسي خواندند.
وي تصريح کرد : مقام معظم رهبري نيروي دريايي را يک نيروي نظامي خواندند از آن جهت که در حفظ و دفاع از مرزهاي دفاعي، هميشه در عرصه دريا حضور دارد .
وي افزود: علمي بدين لحاظ که نيروي دريايي تجهيزات محور، برخوردار از توان بالاي فناوري است و وجود ناوشکن ها، ناوچه هاي موشک انداز و زيردريايي نشان دهنده علم موجود در نيروي دريايي است .
فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار کرد : نيروي دريايي، بين المللي است از آن جهت که به محض اين که از آبهاي سرزميني شمال و جنوب خارج مي شويم، تماس ما با کشورهاي جهان است و نشان دادن اقتدار جمهوري اسلامي در آب هاي جهان.
وي متذکر شد: سياسي بودن نيروي دريايي از اين جهت است که نيروي دريايي مثل وزارت امور خارجه مي تواند در توسعه ديپلماسي اثرگذار باشد .
دريادار سياري افزود: حضور نيروي دريايي در اقيانوس هند، آرام و انشاء الله اطلس جنبه سياسي نيروي دريايي را اثبات مي کند .
وي خاطرنشان کرد : توانمندي دفاعي نيروهاي مسلح و در عرصه دريا نيروي دريايي راهبردي موجب مي شود مسئولان سياسي کشور در همه عرصه هاي سياسي ،اقتصادي ،اجتماعي و ارتباط با کشورهاي منطقه و فرامنطقه با پشتوانه نيروهاي مسلح با اقتدار صحبت کنند و مذاکرات را به نتيجه برسانند .
ناوگروه صلح و دوستي ارتش جمهوري اسلامي ايران اعزامي به کشور روسيه، بعد از انجام ماموريت 10 روزه، روز پنجشنبه در بندرگاه انزلي پهلو گرفت.
اين دومين سفر ناوگروه ايران به روسيه بود. تيرماه سال 92 نيز ناوگروه صلح و دوستي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران سفري به آستراخان روسيه داشت.
ناوگروه نيروي دريايي روسيه نيز تاکنون سه بار طي سال هاي 86 ، 93 و مردادماه 94 با هدف تحکيم روابط دوستانه و توسعه تعاملات دريايي بين دو کشور و همچنين توسعه صلح و دوستي در درياي خزر به بندرانزلي سفر کرده است.
اين بازديد به صورت متقابل و در پاسخ به بازديد ناوگروه روسي از ناوگان دريايي جمهوري اسلامي ايران در شمال کشور انجام گرفت.
فرماندهي منطقه چهارم نيروي راهبردي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در بندرانزلي در 40 کيلومتري شمال غرب مرکز استان گيلان واقع است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن