تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت مرز‌هاي مشترك ايران و تركيه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آخرين وضعيت مرز‌هاي مشترك ايران و تركيه
مدير كل دفتر ترانزيت و پايانه‌هاي مرزي سازمان راهداري آخرين وضعيت تردد در مرزهاي زميني مشترك بين ايران و تركيه را تشريح كرد.
محمد جواد عطرچيان در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه تردد در مرز بازرگان به شكل عادي در جريان است، اظهار كرد: به جز افزايش ترافيك خودروهاي عبوري در روزهاي تاسوعا و عاشورا كه با افزايش شيفت در روزهاي پس از آن حل شد، هيچ مشكل وخللي در اين مسير وجود ندارد و كاميون‌ها بدون هيچ مشكلي در حال تردد هستند. وي ادامه داد: همانطور كه از گذشته نيز رسم بوده حدود دو روز زمان ترخيص و عبور كاميون‌ها از مرزهاي دو كشور است كه اميدواريم بدون اختلالي خاص همين روند در آينده نيز ادامه پيدا كند.
مدير كل دفتر ترانزيت و پايانه‌هاي مرزي سازمان راهداري درباره‌ اوضاع مرز رازي نيز اظهار كرد: اين مرز كه از چند هفته قبل و با توجه به برهم خوردن شرايط امنيتي در خاك كشور تركيه از سوي اين كشور مسدود شده بود، از روزهاي پاياني مهرماه بار ديگر از سوي اين كشور باز شده است.
عطرچيان اضافه كرد: اين مرز هميشه به عنوان يك مرز مسافرتي مورد استفاده بوده است و كاميون‌ها از آن عبور خاصي نداشتند. در روزهايي كه از بازگشايي مجدد آن مي‌گذرد شرايط نيز به همين منوال است و خودروهاي سواري و مسافران از آن عبور مي‌كنند.
وي درباره‌ آخرين وضعيت مرز مشترك سرو نيز توضيح داد: اين مرز نيز از سوي دولت تركيه به منظور تأمين دوباره امنيت داخلي مسدود شده بود كه با پيگيري‌هاي صورت گرفته از سوي دولت اين كشور بار ديگر به شكل محدود بازگشايي شده است و در حال حاضر تنها مسافران از آن عبور مي‌كنند.

منبع : ايسنا



تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن