تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804314613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري کنفرانس نوآوري‌هاي بانکي در نخستين روز ITE 2015 با حضور مديران ارشد نظام بانکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳ب.ظ)
برگزاري کنفرانس نوآوري‌هاي بانکي در نخستين روز ITE 2015 با حضور مديران ارشد نظام بانکي موج - کنفرانس نوآوري‌هاي بانکي با موضوع چالش‌هاي نوآوري در نظام بانکي عصر نخستين روز نمايشگاه و همايش تراکنش (دوشنبه چهارم آبان ماه) با حضور دکتر رسول‌اف مديرعامل بانک آينده، دکتر ابراهيمي مديرعامل بانک انصار، دکتر پورزندي مديرعامل بانک شهر و دکتر للـه‌گاني مديرعامل بانک صادرات برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيمي مديرعامل بانک انصار در اين نشست چالش‌هاي نظام بانکي کشور را به اين شرح برشمرد: فاقد درآمد عملياتي بودن بانک‌ها، هزينه بالاي توسعه فناوري اطلاعات، عملکرد جزيره‌اي بانک‌ها، رقابت و شکست در حوزه کور بيزينس به دليل کشمکش‌ها به جاي همکاري ميان بانک‌ها، مديريت اخلاق در نظام بانکي، ويژگي‌هاي خاص مشتريان عصر ديجيتال و فقدان زيرساخت‌ها، امنيت و رايانش ابري.
وي در ادامه اقدامات نوآورانه را ضرورت عبور از بحران‌ها و چالش‌ها دانست.
دکتر للـه‌گاني مديرعامل بانک صادرات هم بسياري از چالش‌هاي اين حوزه را معطوف به خود بانک و به نظام کلي بانکداري دانست. وي يکي از اساسي‌ترين چالش‌ها را چابکي در نظام‌هاي سازماني بانک‌هاي بزرگ دانست.
للـه‌گاني در ادامه مفهوم چالش را به معناي ايجاد ترديد در واقعيت‌ها، پديده جديد و دشوار، جنگ و جدال، محدوديت‌ها و تنگناها، علائم و هشدارها و مشکلات احتمالي در وضعيت فعلي دانست.
وي با بهره‌گيري از مفهوم چالش به مبحث نوآوري اشاره کرد و اين مهم را عامل حياتي براي سازمان‌ها به منظور ايجاد ارزش و مزيت رقابتي پايدار در محيط پيچيده و متغير امروزي دانست.
مديرعامل بانک صادرات مباني نوآوري را توجه به ظرفيت شرکت و سازمان، تمايز بين فعاليت‌هاي نوآوري و R&D، مقرون به صرفه، اقتصادي و کم هزينه، تطابق با نيازها و مشکلات و تغييرات سازماني، تحقق به‌موقع و به‌هنگام، تخصيص منابع کافي و اجرا به شکل يک تغيير طرح‌ريزي شده بيان کرد.
للـه‌گاني يکي از اساسي‌ترين چالش‌ها را در سه حوزه مديريتي، بنيادين و تدريجي، فرآيندي و محصولي دانست.
مديرعامل بانک صادرات در پايان نبود سيستم يكپارچه براي مديريت نوآوري‌ها در نظام بانكي كشور را علتي برشمرد که باعث شده تا نوآوري‌ها براي سيستم بانكي، مديران اجرايي آن و مشتريان، خود را به شكل چالش نمايان سازد.
دکتر پورزرندي مديرعامل بانک شهر، به عنوان سخنران ديگر اين ميزگرد ضمن اشاره به پاسخگو نبودن بانکدار سنتي به نيازهاي جوانان و نسل امروز، اين نسل را نسلي دانست که به دنبال صورت دادن کارهايش در هر شرايطي است.
وي با اشاره به چالش‌هاي پيش روي حوزه نوآوري و بانکداري، چابکي فعلي را متفاوت با بانکداري سنتي دانست.
البته از نظر پورزرندي بانک مرکزي در اين باره اقدامات زيادي را صورت داده است، اما عدم اظهار نظر در زمينه ussd و اظهار نظر پس از آن موجب شد تا بسياري از سرمايه‌گذاران متضرر شوند.
فضاي صحبت‌هاي دکتر رسول‌اف مديرعامل بانک آينده بيش از ساير مديران معطوف به بانکداري مجازي و ابزار‌هاي اين نوع از بانکداري بود.
وي بحث خود را با دسترسي به اينترنت به عنوان يک حق آغاز کرد و با ارائه آماري درباره کاربران نرم‌افزارها، شبکه‌هاي اجتماعي مختلف، اَپ‌هاي اينترنتي نسل (wi) و چالش‌هاي پيش رو در برخورد با اين نسل با توجه به ويژگي‌هاي نسلي و فردي اين دوره اشاره کرد.
مديرعامل بانک آينده يکي از اولين چالش‌ها در اين دوره را مرتبط به منابع انساني و ساختار سازماني نسل واي (wi) و اين نکته را معطوف به سبک زندگي و کار اين نسل دانست که اين امر موجب مي‌شود تا نوع بانکداري و چالش‌هاي آن متفاوت شود.
وي ديگر چالش‌ها را شامل چالش‌هاي قانوني مقامات نظارتي بورس، بانک مرکزي و ...، فرصت بهره‌برداري از provider، تغيير سبک مدل کسب و کار (استارتاپ‌ها)، آزادسازي‌هاي نوآوري‌هاي باز و فضاسازي براي اين عرصه و آزادسازي اين فضا دانست.
در ادامه اين کنفرانس پنل سخنران‌هاي خارجي با حضور آشيل مانولوپولوس مدير بانکداري ديجيتال بانک CBD به صورت ويدئو کنفرانس برگزار شد.
بخش پاياني اين کنفرانس، برگزاري ميزگرد متخصصان با موضوع روندها و راهکارهاي نوآورانه در نظام بانکي بود.
در اين ميزگرد مهندس نجفي مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک، دکتر فاطمي عضو هيأت مديره بانک ملي، مهندس لگزايي معاون فناوري اطلاعات بانک تجارت، دکتر جوانمردي مديرعامل شرکت فناپ، دکتر ثنايي مديرعامل شرکت آرياهمراه و مهندس شريف حسيني معاون فناوري بانک آينده حضور داشتند.
نخستين همايش و نمايشگاه بين‌المللي تراکنش که از روز چهارم آبان ماه آغاز شده، تا ششم آبان ماه در مجتمع نمايشگاهي شهر واقع در بوستان گفت‌وگو داير است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن