تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر مجلس به دولت درباره برنامه ششم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تذکر مجلس به دولت درباره برنامه ششم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:‌ برنامه ششم نباید بعد از لایحه بودجه ۹۵ ارائه شود زیرا بودجه باید برشی از برنامه باشد.
کد خبر: ۵۴۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ - 27 October 2015


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:‌ برنامه ششم نباید بعد از لایحه بودجه ۹۵ ارائه شود زیرا بودجه باید برشی از برنامه باشد.جعفر قادری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تدوین و ارائه لایحه برنامه ششم توسعه از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: طبق آنچه گفته شده است احکام دائمی به صورت جداگانه‌ای در قالب لایحه به مجلس ارائه شد و خود لایحه برنامه ششم که مربوط به اعداد و ارقام آن است در قالب چند جدول به مجلس تقدیم می‌شود. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توضیح این گفته که‌ طبق قاعده باید برنامه ششم زودتر از لایحه بودجه سال 95 تصویب شود، تصریح کرد: احتمالاً دولت می‌خواهد تصویب لایحه برنامه ششم را به مجلس بعد برساند و اینکه به دلیل کوتاهی و تعلل آن را در زمان موعد مقرر ارائه نکند. وی ادامه داد: بودجه سال 95 باید برشی از برنامه ششم توسعه باشد اما با رویه‌ای که دولت در پیش دارد بودجه زودتر به تصویب خواهد رسید و معلوم نیست چه زمانی لایحه برنامه ششم به مجلس ارائه می‌شود زیرا انتخابات مجلس در پیش است. به گفته این نماینده مجلس، نمایندگان در رابطه با زمانبندی ارائه لایحه برنامه ششم به دولت تذکر داده‌اند اما تاکنون جواب قانع‌کننده‌ای ارائه نشده است. قادری افزود: همچنین دولت مکلف است هنگام ارائه لایحه بودجه سال 95 گزارش عملکرد برنامه پنجم و بودجه سال جاری را ارائه کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: ارائه به‌هنگام لایحه بودجه کار پسندیده‌ای بوده که دولت اقدام به تهیه آن کرده است اما در بحث برنامه ششم رویه دولت‌های گذشته مشاهده می‌شود که این موضوع اشکال جدی در روند تصویب بودجه ایجاد خواهد کرد.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن