تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف گذاری تجارت ۵ میلیارد دلاری با برزیل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هدف گذاری تجارت ۵ میلیارد دلاری با برزیل


وزیر اقتصاد از توافق با برزیل و افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور تا ۵ میلیارد دلار خبر داد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر اقتصاد گفت: با وزیر توسعه، صنعت و تجارت خارجی برزیل به توافق رسیدیم که حجم مبادلات تجاری دو کشور به ۵ میلیارد دلار برسد وبا توجه به قابلیت ها و ظرفیت های دو کشور این هدف گذاری دست یافتنی است.
علی طیب نیا پس از دیدار با آقای مون تیرو و هیئت همراه در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست درباره تجارت و سرمایه گذاری میان دو طرف بحث و تبادل نظر شد و قرار است هیئت برزیلی امروز با وزیر نفت ایران درباره تجارت نفت هم جلسه ای داشته باشد که امیدواریم این مذاکرات هم مفید باشد.

طیب نیا گفت: در جلسه امروز مقرر شد کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و برزیل در سه ماهه اول سال آینده تشکیل شود.
وزیر اقتصاد افزود: قبل از آن کمیته های تخصصی در زمینه تنظیم روابط مالی، بانکی، بیمه ای، گمرکی و سرمایه گذاری مشترک تشکیل می شود تا متون و اسناد لازم را تهیه کنند و در کمیسیون مشترک به امضای مقامات دو کشور برسد.
برجام برای توسعه روابط ایران و برزیل بسیار مهم است
وزیر توسعه، صنعت و تجارت خارجی برزیل با اشاره به اجرای برجام گفت: این موضوع برای برزیل در جهت ارتقای روابط با ایران بسیار مهم است.
آرماندو مون تیرو پس از دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در جمع خبرنگاران افزود: در سال 2010 نیز رئیس جمهور ما آقای لولا قصد داشت درباره مسایل هسته ای ایران کمک کند.
وی گفت: الان زمان مهمی است تا ایران به جامعه بین المللی باز گردد و زمینه های توسعه روابط خارجی و سرمایه گذاری برای ایران فراهم شود.
مون تیرو با اشاره به اینکه جلسه مشترک با وزیر اقتصاد و دارایی ایران بسیار سازنده و خوب بود، افزود: در این جلسه در باره تجارت و سرمایه گذاری و دیگر موضوعات مورد علاقه بحث و بررسی کردیم.
وی گفت: تلاش کردیم روابط دو کشور در بخش های دولتی و خصوصی ارتقا یابد و می توانیم با همکاری دو جانبه روابط مناسب و مفیدی داشته باشیم.


سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن