تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش بهای نفت در بازار آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کاهش بهای نفت در بازار آسیا نگرانی سرمایه گذاران از اعلام افزایش ذخایر نفت خام آمریکا موجب شد بهای نفت روز سه‌شنبه در بازار آسیا کاهش پیدا کند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان ساعت 08:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا در معاملات امروز صبح بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) برای تحویل در ماه دسامبر با 63 سنت کاهش، 43 دلار و 5 سنت معامله شد.
بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال (نفت خام پایه اروپا) برای تحویل در مدت مشابه نیز 43 سنت کاهش یافت و به 47 دلار و 11 سنت رسید.
دولت آمریکا چهارشنبه آمار هفتگی ذخایر نفت خام این کشور را منتشر خواهد کرد. این آمار شاخص مناسبی برای سنجش میزان تقاضا برای نفت از سوی نخستین مصرف کننده طلای خام در جهان است.
کارشناسان پیش‌بینی می کنند این ذخایر بار دیگر افزایش پیدا کرده باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، «برنارد آو» از «آی جی مارکتز» در سنگاپور اعلام کرد: «بهای نفت به پایین‌ترین سطح خود در دو ماه گذشته نزدیک شده است زیرا مشکل عرضه مازاد همچنان ادامه دارد».
وی افزود: «سرمایه گذاران احتمال می دهند ذخایر نفت خام آمریکا بار دیگر افزایش یافته باشد که به اشباع بازار منجر خواهد شد».
فاتح بیرول رئیس آژانس بین المللی انرژی دوشنبه در کنفرانسی در سنگاپور اعلام کرد وضعیت کنونی مازاد عرضه ممکن است تا اواسط سال آینده طول بکشد.
دوشنبه در پایان معاملات بازار نیویورک، هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه دسامبر با 62 سنت کاهش، 43 دلار و 98 سنت به فروش رفته بود.
در بازار لندن نیز هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه دسامبر با 45 سنت کاهش، 47 دلار و 54 سنت معامله شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن