تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806360899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله ناصری: تاثیر تصویب برجام بر موضوع اصلاح طلبی هراسی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عبدالله ناصری: تاثیر تصویب برجام بر موضوع "اصلاح طلبی هراسی"
روز نو : یک عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح طلبی هراسی واقعیتی بود که جریان تندرو رقیب به صورتی جدی به دنبالش بود اما درحال حاضر من معتقدم که این تفکر موضوعیت خود را بخصوص بعد از تصویب برجام به طور جدی از دست داده است .


عبدالله ناصری در گفت وگو با خبرنگارسیاسی نواندیش درباره روند شکل گیری شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: کاراین شورا درواقع ادامه کاری است که شورای راهبردی اصلاح طلبان انجام می داد .از آنجا که کمیته انتخابات جبهه هماهنگی اصلاح طلبان شکل گرفت و دراین کمیته نیز فعالیت هایی انجام می شد برخی دچار سوء تفاهم شدند و موضوع دوگانگی و موازی کاری را مطرح کردند و بخاطرچنین ذهنیتی، پیشنهاد شد که شورای راهبردی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درهم ادغام شوند و درنهایت شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان شکل بگیرد .


وی با مورد توجه قراردادن استقبال سیدمحمد خاتمی ازطرح یاد شده و شکل گیری هیات رئیسه ی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان متشکل ازعارف و موسوی لاری ادامه داد: البته لازم به یادآوری است که ساختار ستادهای انتخاباتی و شورای تصمیم گیری اصلاح طلبان دراستان ها و شهرستان‌ها ازمدت‌ها قبل شکل گرفته است .


این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان صرفا نقش سیاست گذاری و داوری دارد ودراجرای فعالیت های احزاب و در استان ها دخالتی نخواهد داشت اظهارکرد: سیاست‌های کلی انتخاباتی اصلاح طلبان قبلا ابلاغ شده و ابهامی درمورد آن وجود ندارد هم چنین درروند اجرایی نیزبا توجه به تجارب نیروهای اصلاح طلب درتهران و شهرستان‌ها در ادوارمختلف مشکلی برای پیشبرد برنامه‌ها نداریم.


وی درادامه توضیحاتش درباره روند کاری شورای سیاستگذاری خاطرنشان کرد: آن چیزی که قراراست اتفاق بیفتد همان است که درانتخابات سال 92 اتفاق افتاد. در انتخابات گذشته، اصلاح طلبان بازی رقابت سیاسی را دردست گرفتند و در لحظه آخر بر حریف خود پیروز شدند. آن ها درنهایت به نامزدی که اگرچه از لحاظ سنتی متعلق به اصولگرایان بود ولی از لحاظ گفتمانی مورد حمایت اصلاح طلبان بود رای دادند ودرادامه با پیوستن اصولگرایان معتدل، گفتمان اصلاح طلبی پیروزشد .


ناصری درادامه گفت وگو با نواندیش با مورد توجه قراردادن ضرورت تعامل اصلاح طلبان با نهادهای مرتبط با برگزاری و نظارت برانتخابات گفت: همواره درهر انتخاباتی این تعامل و گفت و گو ازسوی اصلاح طلبان انجام شده والبته ازآنجایی که این بار شرایط را حساس می دانیم برچنین تعاملی تاکید خواهیم داشت .


وی اضافه کرد: معتقدیم حتی اگر اکثریت مجلس آینده ازآن اصلاح طلبان نباشد  اما لازم است تا گفتمان عقل مدار و خرد محور برآن حاکم باشد و افرادی همچون اقلیت تندروی مجلس فعلی، درمجلس دهم حضور نداشته باشد . از این رو هم با دولت به عنوان مجری انتخابات وهم با شورای نگهبان و دیگر نهادهای قانونی که مراجع تایید کننده صلاحیت افراد هستند گفت و گو و تعامل خواهیم داشت .


این عضو بنیاد باران هم چنین درباره هشدار یک فعال اصلاح طلب نسبت به راه افتادن موج اصلاح‌ طلبی هراسی به صورت سیستماتیک نیز اظهار کرد: اصلاح طلبی هراسی واقعیتی بود که جریان تندرو رقیب به صورتی جدی به دنبالش بود اما درحال حاضر من معتقدم که این تفکر موضوعیت خود را بخصوص بعد از تصویب برجام به طور جدی از دست داده است .


ناصری هم چنین گفت: به نظر من اصلاح طلبان درانتخابات آینده ازین جهت که ائتلاف سال 92 را تجربه و تکرارخواهند کرد و مصلحت اندیشانه و بنا براقتضاء منافع ملی و مردم تصمیم گیری خواهند کرد پیروز خواهند بود اما اینکه آیا اکثریت مجلس آینده از آن اصلاح طلبان باشد یا خیراز الان قابل پیش بینی نیست. 




تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن