تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازبینی یک قتل مشکوک پس از سه سال


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
جسد، قتل، جنایت بازبینی یک قتل مشکوک پس از سه سال

قتل با ضربات چاقو؛
بازبینی یک قتل مشکوک پس از سه سال
مأموران پليس وقتي وارد آپارتمان شدند با ديدن پيكرهاي زخم خورده سه عضو خانواده، آنها را به بيمارستان منتقل كردند. تلاش‌هاي تيم پزشكي براي نجات مجروحان حادثه آغاز شد تا اينكه مادر خانواده كه زني 30 ساله بود، به علت شدت جراحت فوت شد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پرونده مرگ مشكوك زن‌ جوانی كه سه سال قبل با ضربات چاقو به كام مرگ فرو رفت، با بازداشت شوهرش وارد مرحله تازه‌اي شد.   شامگاه 23 اسفندماه سال 91 بود كه ساكنان ساختماني چهار طبقه در خيابان 15 خرداد، مأموران كلانتري 113 بازار را از حادثه‌اي خونين باخبر كردند. وقتي مأموران پليس قدم به داخل ساختمان گذاشتند يكي از همسايه‌ها گفت لحظاتي قبل صداي فريادهاي دلخراش از ساكنان طبقه دوم به گوشمان رسيد. در اين آپارتمان زوج جواني همراه كودك خردسالشان زندگي مي‌كنند. زوج جوان هميشه با هم مشاجره دارند. لحظاتي قبل آنها مثل هميشه با هم مشاجره مي‌كردند اما با شنيدن فريادهاي دلخراش از داخل خانه، احتمال مي‌دهيم كه اتفاق ناگواري روي داده باشد.
مأموران پليس وقتي وارد آپارتمان شدند با ديدن پيكرهاي زخم خورده سه عضو خانواده، آنها را به بيمارستان منتقل كردند. تلاش‌هاي تيم پزشكي براي نجات مجروحان حادثه آغاز شد تا اينكه مادر خانواده كه زني 30 ساله بود، به علت شدت جراحت فوت شد.
همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيقات در اين‌باره ادامه پيدا كرد. شوهر اين زن كه مردي 39 ساله بود بعد از بهبودي نسبي مورد تحقيق قرار گرفت. او گفت همسرم از بيماري رواني رنج مي‌برد و سر اين موضوع با هم مشاجره داشتيم. نيمه‌شب حادثه، ناگهان از خواب پريدم. همسرم را ديدم كه چاقو به دست بالاي سرم ايستاده است. دور دسته چاقو را هم باند پيچيده بود و آماده ضربه زدن به من بود. به سرعت خودم را به او رسانده و چاقو را از دستش بيرون آوردم. چاقوي ديگري برداشت و ابتدا چند ضربه به خودش زد. خواستم چاقو را از دستش بيرون بياورم كه چند ضربه به من و بچه زد. بعد هم از هوش رفتم. وقتي چشم باز كردم خودم را در بيمارستان ديدم. پس از آن هم فهميدم كه همسرم به علت شدت جراحت فوت شده است.
دفاعيات اين مرد اما واكنش خانواده اولياي دم را به همراه داشت. آنها گفتند كه دامادشان مرد بدبيني بود و هميشه دخترشان را كتك مي‌زد. آنها از داماد خانواده به اتهام قتل عمد شكايت كردند.
از سوي ديگر گزارش پزشكي قانوني نشان داد كه زن 30 ساله به علت وارد آمدن ضربات چاقو به نقاط مختلف بدنش فوت شده است. اين گزارش خودزني مقتول را تأييد نكرد.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها مرد 39 ساله بارها مورد تحقيق قرار گرفت اما اظهارات اوليه خود را مطرح كرد و گفت نقشي در قتل همسرش نداشته است. از آنجا كه دلايلي عليه اين مرد موجود نبود، بازپرس وي را به اختفاي ادله جرم متهم كرد و متهم موفق شد با سپردن وثيقه آزاد شود.
با گذشت سه سال از ماجرا، قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل بار ديگر پرونده را از بايگاني خارج و آن را به جريان انداخت. در نخستين گام پرونده باليني متهم از بيمارستاني كه در آن بستري بود به پزشكي قانوني فرستاده شد. گزارش اين سازمان پس از بررسي اوراق پرونده نشان داد كه وي از سوي فرد ديگري هدف چاقو قرار گرفته است. بازپرس همچنين درخواست كرد به صورت تخصصي گزارش اوليه درباره علت فوت زن جوان بررسي شود. اين گزارش نشان داده است ضرباتي كه به مقتول وارد شده، خودزني نبوده است.
پس از قرار گرفتن گزارش‌هاي دوباره پزشكي قانوني روي ميز بازپرس حسين‌پور، وي روز گذشته متهم را به دادسرا احضار كرد و مورد تحقيق قرار داد. مرد 39 ساله بار ديگر اظهارات اوليه خود را مطرح كرد. وي گفت من در قتل همسرم نقش نداشتم بلكه وي با چاقو به خودش ضربه زد. بازپرس پرسيد كه گزارش پزشكي قانوني نشان مي‌دهد كه ضربات از سوي فرد ديگري وارد شده است. متهم مقابل پرسش قاضي سكوت كرد. پس از آن بازپرس اين مرد را بازداشت كرد و براي تحقيق بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي تهران قرار داد.   جوان/ 2009



۲۸/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن