تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819486592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنايه مورينيو به ونگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۴ب.ظ)
کنايه مورينيو به ونگر موج-آقاي خاص از کنفرانس خبري پس از بازي تيمش برابر ديناموکيف در ليگ قهرمانان اروپا به عنوان فرصتي جديد براي طعنه زدن به همتاي فرانسوي‌اش استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ژوزه مورينيو نشان داد هنوز کينه مجازات شدنش از سوي کميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس به خاطر انتقادش از داوري شکست خانگي چلسي برابر ساوتهمپتون، از قلبش پاک نشده است. مورينيو اخيراً گفته بود درک نمي‌کند که چرا اتحاديه فوتبال انگليس او را به خاطر انتقاد از داور 50 هزار پوند جريمه مي‌کند در حالي که ونگر به خاطر «ضعيف و ساده‌لوح » خطاب کردن داور بازي آرسنال و چلسي قسر در مي‌رود و حتي هشداري هم دريافت نمي‌کند.
مورينيو پس از بازي بدون گل تيمش در خانه ديناموکيف از عملکرد داور انتقاد کرد اما به سبک ونگر. او گفت: داور ضعيف و ساده‌بوح بود. کاملاً مشخص بود که در محوطه جريمه ديناموکيف خطاي پنالتي صورت گرفته است. زماني که بازي بدون گل پيش مي‌رود، ناديده گرفته شدن چنين صحنه‌اي اتفاقي بسيار مهم محسوب مي‌شود.
مورينيو درحالي با انتقاد از عملکرد داور بازي تيمش و ديناموکيف، ريسک در نظر گرفته شدن يک حکم انضباطي جديد از سوي يوفا را به جان خريد که هنوز نتيجه فرجام‌خواهي باشگاه چلسي براي لغو مجازات اخيرش حل نشده است.
کميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس مورينيو را به خاطر انتقادش از بابي مادلي نه تنها 50 هزار پوند جريمه نقدي کرده، بلکه يک بازي خانگي بدون تماشاگر را هم براي آبي‌پوشان لندن در نظر گرفته که البته مجازات دوم به صورت تعليقي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن