تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821034464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام عاشورا چيزي جز امر به معروف و نهي از منکر نبود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۵ق.ظ)
پيام عاشورا چيزي جز امر به معروف و نهي از منکر نبود موج-نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي گفت: پيام عاشورا چيزي جز امر به معروف و نهي از منکر نبود و امروز همه موظفيم در جهت حفظ ارزش ها و حفظ و حراست از آن ها و احياي اين مهم تلاش کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت ا...محسن مجتهد شبستري درگردهمايي بزرگ دانش آموزان عزادار حسيني (احلي من العسل) صبح امروز مصلاي تبريز اظهارکرد: در ميان اصحاب حضرت سيد اشهدا از سنين مختلف حضور داشتند افرادي مسن همچون حبيب ابن مظاهر و کودک شش ماهه چون حضرت علي اصغر (ع) در شکل گيري نهضت عاشورا نقش داشتند.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي با اشاره به علت انتخاب نام احلي من العسل ادامه داد: در شب واقعه عاشورا امام نامي از جناب قاسم در بين شهدا نبردند و اين موضوع تعجب ايشان را به دنبال داشت.
وي گفت: امام در پاسخ به سوال جناب قاسم فرمود آيا مرگ در راه خدا در ديدگاه تو چه جايگاهي دارد جناب قاسم مي‌گويد احلي من العسل يعني شيرين تر از عسل است.
نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: اين درس بزرگي براي جوانان و نوجوان در عصر حاضر است.
آيت ا...مجتهد شبستري با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري «لبه تيز جنگ نرم به سوي جوانان و نوجوانان است» اظهارکرد: دشمنان الان با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم مي‌خواهند ارزش‌ها اسلامي را ازميان بردارند.
وي خاطر نشان کرد: پيام عاشورا چيزي جز امر به معروف و نهي از منکر نبود و امروز همه موظفيم در جهت حفظ ارزش‌ها و حفظ و حراست از آن‌ها و احياي اين مهم تلاش کنيم.
امام جمعه تبريز گفت: شما عزيزان سرنوشت ساز کشور هستيد از حالا بايد از نظر اعتقادات و ارزش‌هاي ديني پيش قدم و پيشرو باشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن