تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806407978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهرخ استخري به تلويزيون برگشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۵ق.ظ)
بعد از پنج سال؛ شاهرخ استخري به تلويزيون برگشت موج-شاهرخ استخري که بعد از پنج سال دوري از تلويزيون با سريال «آمين» دوباره به قاب جادو بازگشت.
به گزارش خبرگزاري موج؛ کاراکتر ياشا تمدن همان طوري که تا الان ديده شده پسر يک خلافکار بين المللي است که ابتداي داستان به بهانه شرکت در مراسم سالگرد همسرش وارد کشور مي‌شود تا اين که در قسمت نهم دستش رو مي‌شود و مخاطب کاملاً متوجه مي‌شود که ياشا در ظاهر با پليس همکاري مي‌کرده درصورتي که تمام اين مسائل نمايشي و طبق نقشه بوده است.
شاهرخ استخري که بعد از پنج سال دوري از تلويزيون با سريال «آمين» دوباره به قاب جادو بازگشته است در خصوص اين مجموعه مي‌گويد: تمام عوامل از فيلم‌نامه‌نويس، کارگردان و بازيگران تلاش کرديم تا قصه به عبارتي لو نرود و بيننده دائم يا در تعليق بماند و يا در انتظار اتفاق تکراري و از پيش تعيين شده نباشد، اميدوارم غافل‌گيري‌هايي که اين چند قسمت گذشته براي مخاطب به وجود آورده براي بيننده جذاب و گيرا باشد ضمن اين که بايد بگويم اين غافل‌گيري‌ها تا آخر قصه ادامه دارد. او با بيان اين که براي نخستين بار است که کار در يک سريال پليسي را تجربه مي‌کند افزود: آمين اولين حضورم بعد از پنج سال دوري از تلويزيون است و خيلي دوست داشتم که بعد از اين مدت اگر قرار است به سيما برگردم در يک نقش متفاوت و با يک کار خوب ظاهر شوم که خدا را شاکرم که اين اتفاق افتاد و تا امروز از طرف مردم بازخوردهاي خوبي دريافت کرده‌ام.
بازيگر سريال «دلنوازان» ادامه داد: از آنجايي که از هشت ماه قبل از شروع تصويربرداري با زامياد سعد ونديان نويسنده فيلمنامه درباره اين نقش صحبت کرده بودم، از قبل آمادگي ايفاي اين کاراکتر را داشتم اين‌طور نبوده که يک دفعه با من تماس بگيرند و براي حضور در اين سريال از من دعوت کنند و من هم يک‌باره در دل ماجرا قرار بگيرم. نقش ياشا پيچيدگي‌هايي داشت که من آن‌ها را خيلي دوست داشتم و شايد ياشا تمدن آن‌قدر نقش جذابي بود که هر بازيگري دوست داشته باشد اين شخصيت را بازي کند.
شاهرخ استخري با اشاره به اين که قسمت‌هاي پخش شده «آمين» تلاش هر دو کارگردان مجموعه يعني منوچهر هادي و بهرنگ توفيقي بوده است تصريح کرد: اگر بخواهيم از منظر تکنيکال و دقيق به کار نگاه کنيم شايد متوجه تفاوت در برخي سکانس‌ها بشويم ولي خدا را شکر اين تغيير به ريتم کار آسيبي نرساند. اما مجموعه عوامل از اين که پروژه سه ماه تعطيل شد ناراحت بودند که کار آيا ادامه پيدا مي‌کند يا خير، اما به هر ترتيب بعد از اين مدت کار با هدايت بهرنگ توفيقي تا پايان ادامه يافت.
اين بازيگر درخصوص دشواري‌هاي کار در سريال پليسي «آمين» هم با ذکر مثالي گفت: ما شش ماه کار کرديم و 50 قسمت از مجموعه تلويزيوني دلنوازان را توليد کرديم ولي در پروژه آمين يکسال کار کرديم 19 قسمت توليد شد. طبيعتاً اکشن بودن سريال پليسي و پر لوکيشن بودن آن، سختي‌هاي ساخت يک اثر پليسي را نشان مي‌دهد.
ژانر اکشن پيچيدگي‌هاي خودش را دارد و در مسير توليد «آمين» خيلي اتفاق مي‌افتاد که يک روز کامل صرف مي‌شد تا يک سکانس 20 ثانيه اي تعقيب و گريز را فيلم‌برداري کنيم، حالا حساب کنيد با روزي 12 ساعت مقابل دوربين بودن در سريال پرلوکيشن و پر تعقيب و گريز روزانه چند دقيقه ضبط مي‌کرديم.
بازيگر فيلم سينمايي «پس کوچه‌هاي شمرون» يادآور شد: من قلبا بازي کردن در سريال‌هاي پليسي و اکشن را دوست دارم و هميشه هم سعي کردم از لحاظ فيزيکي خودم را آماده نگه دارم به‌طور مثال اسلحه دست گرفتن چيزي نيست که بازيگر يک‌باره وارد موقعيتش شود و بتواند استفاده از آن را درست انجام دهد يا هنگام تيراندازي فقط ادا درآوردن صحنه شليک نيست.
براي خوب بودن در اين صحنه‌ها و لحظات، بايد دائم تمرين و ورزش کرد.
همچنين مهارت‌هاي رانندگي و دويدن در صحنه‌هاي تعقيب و گريز از جمله اين آمادگي‌هاست. در مجموعه تلويزيوني آمين 90 درصد سکانس‌ها را خودم پشت فرمان بودم.
استخري تاکيد کرد: متاسفانه ژانر پليسي در مجموع توليدات، مقداري کمرنگ‌تر نسبت به ساير آثار است و بايد ساخت اين آثار بيشتر شود. زماني که مردم سريال «آمين» را با سريال‌هاي خارجي قياس مي‌کنند اين اتفاق نشان دهنده اين است که ما در اين راه موفق بوديم که مخاطب با ديدن سريال پليسي آن را با مشابه خارجي آن مقايسه مي‌کنند.
وي افزود: بايد توليد آثار اکشن در کشور افزايش يابد تا ديدگان مخاطب به تماشاي صحنه‌هاي اکشن از بازيگران ايراني عادت کند اما در حال حاضر ديدن اين صحنه‌ها از بازيگران ايراني براي بينندگان غريبه است.
وي درباره هادي ساعي هم گفت: او کسي بود که ادعاي بازيگري نداشت ولي توانست با توسل به فيزيک خوب و مهارت‌هاي بدني لازم، خوش بدرخشد.
شاهرخ استخري در پايان گفت: به تازگي نگارش يک فيلمنامه اکشن پليسي را به نام «زير گذر» به اتمام رسانده است و در حال مذاکره براي انعقاد قرارداد و اجرايي شدن آن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن