تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815579111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنا: روحانی متعلق به هیچ حزبی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آشنا: روحانی متعلق به هیچ حزبی نیست




مشاور ارشد رئیس‌جمهور گفت: بسیاری از احزاب تاکنون از روحانی حمایت کرده‌اند اما وی خود را متعلق به هیچ حزبی نمی‌داند.





باشگاه خبرنگاران جوان: مشاور ارشد رئیس‌جمهور گفت: بسیاری از احزاب تاکنون از روحانی حمایت کرده‌اند اما وی خود را متعلق به هیچ حزبی نمی‌داند.

حسام‌الدین آشنا در تشریح چگونگی آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان در ماه‌های آینده و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان اظهار داشت: صف‌بندی‌های سیاسی و رقابتهای انتخاباتی قطعا در ماه‌های آینده تقویت خواهد شد که البته در این جریان، بی‌طرفی دولت نسبت به احزاب و تشکل‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

وی در ادامه تصریح کرد: قطعا دولت تدبیر و امید از حضور حداکثری مردم و حضور تمامی داوطلبان ذی‌صلاح در رقابت‌های انتخاباتی حمایت می‌کند.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهاراتش درباره عدم تعلق روحانی به حزب خاصی گفت: روحانی از آغاز رقابت‌های انتخاباتی و همچنین فعالیت در دستگاه اجرایی کشور، برنامه‌های خود را بدون نگرش به حزب خاصی آغاز کرده و پی گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگرچه تاکنون و در دو سال فعالیت دولت یازدهم برخی احزاب از روحانی حمایت کرده‌اند اما رئیس‌جمهور خود را متعلق به هیچ حزبی ندانسته و این مسیر را ادامه خواهد داد.






تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن