تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821139044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضاهاي زيرسطحي مترو نقاطي امن در شرايط بحران به شمار مي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
رئيس سازمان مديريت بحران شهر تهران: فضاهاي زيرسطحي مترو نقاطي امن در شرايط بحران به شمار مي‌آيند موج - رئيس سازمان مديريت بحران شهر تهران گفت: فضاهاي زيرسطحي مترو طبق شاخصه‌هاي مهندسي و با رعايت استانداردهاي لازم نقاطي امن در شرايط بحران به شمار مي‌آيند.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد صادقي گفت: تهران شهري است با مخاطرات زياد که در زمان غير بحران بايد تجهيزات مواقع بحران را مهيا کنيم تا آسيب‌ها را به حداقل برسانيم.
احمد صادقي در ادامه افزود: در ساير کشورها از فضاهاي زيرسطحي علاوه بر حمل‌ونقل براي کمک به پايداري محيط زيست نيز استفاده مي‌شود. وي تصريح کرد: در شهر تهران تمامي موقعيت‌هاي زيرسطحي مترو در مواقع بحران شناسايي شده است و با ساير سازمان‌هاي مربوطه هماهنگ شده تا در مواقع بحران بتوان از آن استفاده بهينه کرد.
صادقي ادامه داد: فضاهاي زيرسطحي مترو طبق شاخصه‌هاي مهندسي و با رعايت استانداردهاي لازم نقاطي امن در شرايط بحران به شمار مي‌آيند.
رئيس سازمان مديريت بحران اظهار کرد: فضاهاي زيرسطحي مترو جدا از مکان امن بودن، بايد مجهز به تجهيزات امدادرساني و تخليه مصدومان متناسب با نياز روز شود.
وي افزود: در حال حاضر نيز فضاهاي زيرسطحي مترو از امنيت بالايي برخوردار است و مجهز به سيستم اطفاي حريق و نيز امکانات ايمني ديگر در مواقع بحران است، اما؛ نياز است که تجهيزات امدادرساني و تخليه مصدومان در مواقع بحران در اين مکان‌ها تقويت شود.
صادقي اظهار کرد: توفان سال گذشته در تهران ثابت کرد که فضاهاي زيرسطحي مترو مکان‌هاي امني براي پناه شهروندان به شمار مي‌آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن