تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام موثر بانك صادرات ايران در توسعه اقتصادي و تقويت زيرساخت هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵ب.ظ)
اقدام موثر بانك صادرات ايران در توسعه اقتصادي و تقويت زيرساخت هاي كشور موج - ​بانک صادرات ايران در راستاي توسعه اقتصادي کشور تا شهريور ٩٤، حدود ٤٧٦ هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين بانک همسو با سياست هاي اقتصادي دولت و در راستاي توسعه اقتصادي کشور و آباداني ميهن عزيز اسلامي با برخورداري از شبکه گسترده بانکي در سراسر کشور نسبت به جذب نقدينگي جامعه و تزريق آن در بخش هاي مختلف اقتصادي و اشتغالزايي اقدام نموده است که بر اين اساس تا پايان شهريور بالغ بر ٤٧٦ هزار و ٣٤٠ميليارد ريال تسهيلات به بخش خصوصي و دولتي در سرفصل هاي مختلف شامل: کشاورزي، صنعت و معدن، بازرگاني و خدمات، صادرات کالا، راه و ساختمان و مسکن پرداخت کرده است.
بر اساس اين گزارش تسهيلات پرداختي توسط شعب بانک صادرات ايران در سراسر کشور تا پايان شهريور ٩٤شامل: بيش از ٥٣ هزار ميليارد ريال به بخش کشاورزي، ١٢٤ هزار ميليارد ريال به بخش صنعت و معــــدن، ١٢٠ هزار ميليارد ريال به بخش بازرگاني و خدمات، ١١٩ هزار ميليارد ريال به بخش مسکن و ٦٠ هزار ميليارد ريال به سرفصل هاي همچون بازرگاني داخلي، صادرات و راه و ساختمان اختصاص داده است.
گفتني است اين بانک به منظور ايجاد اشتغال و رونق بيشتر اقتصادي از ابتداي سال جاري از بسته اعتباري رو نمايي کرد که طي ان توليد کننده گان کالا و خدمات داخلي مي توانند با کمترين محدوديت جهت دريافت تسهيلات به شعب بانک صادرات ايران در سرار کشور مراجعه نمايند
همچنين بانک صادرات ايران در عرصه خدمات الكترونيكي نيز نقش بسزايي در توسعه و تحقق دولت الكترونيك داشته و در اين زمينه با ايجاد بستر بانكداري اينترنتي براي ٤٤٧ هزار مشتري، نصب و راه اندازي تعداد ٤١٧ هزار و٢٦٢ پايانه فروش (کارتخوان) متصل به حساب هاي بانک صادرات ايران و انجام بيش از ٤٦ ميليون و ٧١٧ هزار، صدور بيش از ٤٧ ميليون انواع کارت هاي الکترونيک و افتتاح ٤٣ ميليون حساب الكترونيكي به عنوان بزرگترين بانک بورس کشور مطرح است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن