تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813244337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل در 7 استان و 20 شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سیل در 7 استان و 20 شهرستان
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سیل در 7 استان کشور و تحت تأثیر قرار گرفتن 20 شهرستان گفت: در این مدت حدود 2 هزار نفر را به صورت اضطراری اسکان دادیم.
فارس: ناصر چرخساز آخرین وضعیت امدادرسانی به 7 استان سیل زده را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه این خدمات از روز 24 مهمرماه تا به امروز ارائه شده است گفت: 7 استان گیلان، اردبیل، گلستان، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی دچار سیل زدگی شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: 20 شهرستان آستارا، املش، لنگرود، لاهیجان، رودسر، فومن، رشت، پارس آباد، آزادشهر، ارزوئیه، قلعه گنج، رودبارجنوب، رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، کلاردشت، زاهدان، میرجاوه و نهبندان در استان‌های مذکور بیشترین آسیب را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت به اهالی 10 شهر و 36 روستا امدادرسانی شده است گفت: به حدود 2900 نفر امدادرسانی شد و 1900 نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

چرخساز با اشاره به انتقال 290 نفر از محل سیلاب به اماکن‌های امن افزود: یک نفر نیز دچار جراحت شده بود که به مراکز درمانی انتقال یافت.

به گفته وی در این عملیات‌ها از 135 واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور 320 امدادگر در قالب 80 تیم عملیاتی در جریان این امدادرسانی خبر داد و گفت: 294 دستگاه چادر، 1400 تخته پتو، 410 تخته موکت، 4600 قوطی کنسرو و 250 قرص نان میان سیل زدگان توزیع شده است.





تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن