تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش مشترک محرم آغاز شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رزمایش مشترک محرم آغاز شد
صبح امروز (دوشنبه) رزمایش مشترک محرم با اعلام رمز "لبیک یا حسین" توسط امیر کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه غرب و شمال غرب کشور آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ - 19 October 2015


صبح امروز (دوشنبه) رزمایش مشترک محرم با اعلام رمز "لبیک یا حسین" توسط امیر کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه غرب و شمال غرب کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در این رزمایش مشترک نیروی زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش ماموریت‌های محوله را اجرایی می‌کنند.

مرحله مقدماتی و گسترش نیروها روز یکشنبه انجام شد و امروز یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی که برای مقابله با تهدیدات گروهک‌های تروریستی ایجاد شده‌اند، وارد عملیات می‌شوند. سایر یگان‌های زرهی و پیاده نیروی زمینی نیز وارد صحنه عملیات خواهند شد.

انواع جنگنده‌ها و هواپیماهای ترابری نیروی هوایی که از چهار پایگاه شهید فکوری، لشگری، نوژه و وحدتی در این رزمایش حضور یافتند، دو نوع عملیات پشتیبانی از نیروهای زمینی و دفاع هوایی را انجام می‌دهند.

پدافند هوایی ارتش نیز علاوه بر استفاده از انواع سامانه‌های راداری و موشکی خود، نیروی هوایی و نیروی زمینی را در این رزمایش پشتیبانی می‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن