تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806387951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کسانی برای رهبری هزینه‌سازند؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چه کسانی برای رهبری هزینه‌سازند؟
کد خبر: ۵۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ - 18 October 2015


او در متن خود ضمن بازی با کلمات "ادامه" و "اقدام"، خود و تجمع کنندگان را به صورت انحصاری، چنان ولایتمداران نابی معرفی کرده که حتی حاضر نیست مسئولان سایت رسمی متعلق به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب را هم به جمع خود راه دهد!
 
طلبه ای که در مخالفت با برجام، اوایل مهرماه مقابل مجلس تجمع کرده بود، با واکنشی عجیب نسبت به خبر نشریه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، بر اقدام اشتباه خود پافشاری کرد.
 
به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از صراط، طلبه یادشده که رسانه ها او را با نام عمار عمارلو می‌شناسند، در متنی که منتشر کرده، نوشته است: "رفته گران، معلمان، حق التدریسان، بازنشستگان انواع تجمعات چند روزه در مقابل پارلمان ایران میکنند که گآهی الفاظ و افعال رکیک از بعضی نفوذی ها سرمیزند، جالب این است، بعضی این را نماد آزادی بیان وجزو افتخارات دوران خود مینامند حال چه شده بعضی همین عمل را نماد بی قانونی می نامند؟"
 
این فرد در ادامه متن خود، مخالفت رهبر انقلاب با تحصن را مخالفت با "ادامه" آن دانسته و نه اصل این اقدام؛ و نتیجه گیری کرده است که "لذا بنده عمار عمارلو طبق پیام، هرگونه نارضایتی رهبری نسبت به اقدام به تحصن را شدیدا تکذیب میکنم بلکه شرایط زمان به گونه ای شد که ادامه آن به مصلحت نبوده نه اقدام به آن".
 
او که در بخشی از متن خود کنایه ای نثار سایت Khamenei.ir کرده و نوشته بود "اگر مدیر مسوولی نام سایت خود را نام زیبای خامنه ای گذاشت مسولیت چند برابر پیدا میکند زیرا این نام روح ما جوانان است"، در انتهای نوشته خود نیز پس از اصرار بر تفسیر خود از نظر رهبر انقلاب، آورده است: "لذا بعضی در سایتهایشان ننویسند که حضرت آقا از اقدام به تحصن ناراضی اند که این تحریف علنی پیام رهبری است."
گفتنی است تحصن مذکور با گذشت روزها از آغاز آن، بیش از چند ده هوادار پیدا نکرد و در نهایت به پایان رسید. اما سوالات ناگفته فراوانی را بر جای گذشت که مهم ترین آنها این بود که بالاخره مشخص نشد نتیجه ملموس این تحصن یا تجمع برای منتقدان برجام چه بوده است؟
 
آیا تجمع مذکور به منحرف کردن موضوع اصلی مورد بحث – یعنی محتوای پر از ابهام برجام – کمک نکرده و از این طریق فشارها را از روی دولت به منتقدان منتقل نکرده بود؟
 
نکته قابل تامل اینجاست که فردی که به عنوان ترتیب دهنده این تجمع معرفی شده، نه تنها هرگز به این سوال بدیهی پاسخ نداده بلکه در آخرین اقدام خود با تهیه متنی ضمن اصرار بر اشتباهش، سوالات متعدد دیگری را مطرح کرده است.
 
به طور مثال، او در توجیه اقدام خود، به انواع تجمعات چند روزه "رفته گران، معلمان، حق التدریسان، بازنشستگان" مقابل پارلمان اشاره کرده است. این در حالی است که بارزترین تحصن ماه های اخیر مقابل مجلس، تحصن معلمان بود که طی آن، نه خبری از چادر زدن و بستن راه مردم بود و نه مهیا بودن تمامی وعده های غذایی اصلی و فرعی، و نه شعار دادن و پلاکارد نوشتن. تحصن آنها به معنای واقعی یک تحصن بود و نه تجمع چندروزه با امکانات لجستیکی ویژه.
 
گذشته از این موضوع، او در متن خود ضمن بازی با کلمات "ادامه" و "اقدام"، خود و تجمع کنندگان را به صورت انحصاری، چنان ولایتمداران نابی معرفی کرده که حتی حاضر نیست مسئولان سایت رسمی متعلق به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب را هم به جمع خود راه دهد!
 
این گونه اظهارات هیجانی و توده پسند در سال های اخیر بارها و بارها مورد استفاده دسته خاصی از نوسیاستمداران انحصارگرا قرار گرفته که به جز خود، سایر اصولگرایان را تقلبی و اکثرا سالک راهی خلاف می پندارند و مدام ندای تنهایی مقام معظم رهبری را سر می دهند؛ جالب است که این بار هم فریاد "این عمار" از زبان کسی بلند شده که از قضا به نام "عمار" شناخته شده است.
 
نکته قابل تامل دیگر اینکه، معلوم نیست این فرد و تجمع کنندگان مقابل مجلس، چرا تا این حد بر دخالت مقام معظم رهبری بر اقدام خود اصرار دارند؟ این موضوع از روزهای اولیه تجمع، کاملا مشهود بود. سوالی که مطرح است اینکه مگر تجمع "غیرقانونی" مذکور با ابعاد ذکرشده تا چه اندازه اهمیت داشت که شخص رهبری درباره آن نظر بدهند؟!
 
با این وجود فرد مذکور و تجمع کنندگان از روزهای اول چنین وانمود کردند که تجمع تنها با نظر مستقیم مقام معظم رهبری پایان خواهد یافت! این موضوع تا جایی پیش رفت که به گفته طلبه ترتیب دهنده تجمع، آنها حتی به تماس تلفنی با سردار وحید هم راضی نشدند و واسطه حضوری به بیت رهبری فرستاده اند!
 
او توضیح داد که "از چند مسیر موثق مطلع شدیم که رهبر انقلاب با ادامه این تحصن مخالف هستند." "من از طریق تلفن سردار ساجدی‌نیا با سردار وحید از مسوولان ارشد دفتر رهبر معظم انقلاب گفت‌وگو کردم و ایشان تاکید کرد که نظر دفتر رهبری، پایان دادن به این اجتماع است." "برای اطمینان بیشتر نیز واسطه‌ای حضوری برای کسب تکلیف به بیت رهبری فرستادیم."
 
آیا این همه اصرار بر عدم مخالفت رهبری با اقدام به تحصن یا تجمع، وانمود کردن اینکه شخص رهبری باید مستقیما تکلیف تجمع را مشخص کنند، و در نهایت ادامه بازی و مانور رسانه ای روی موضوع تجمع - و نه برجام - خود ابهامات جدیدی را در خصوص هدف تجمع پدید نمی آورد؟ آیا این اظهارات و نوشته ها و بازی ها، دستاوردی هم برای منتقدان برجام داشت؟ آیا همه اینها خواست موافقان اجرای بی چون و چرای برجام نیست؟













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن