تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کشته در زلزله 6 ریشتری در آرژانتین


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: یک کشته در زلزله 6 ریشتری در آرژانتین
رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» به نقل از سازمان زمین‌شناسی آمریکا از وقوع زلزله 6 ریشتری در شمال آرژانتین خبر داد.
فارس : رسانه ونزوئلایی «تله‌سور»، سازمان زمین‌شناسی آمریکا روز گذشته از وقوع زلزله‌ای به قدرت 6 ریشتر در شمال آرژانتین خبر داد و اعلام کرد که دست کم 1 نفر در اثر وقوع این بلای طبیعی جان خود را از دست داده است.

این سازمان همچنین طی گزارشی از مدت زمان وقوع زلزله و بزرگی آن اعلام کرد که این زلزله 3 دقیقه‌ای در عمق 18 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

طبق اولین گزارش‌های دریافتی تاکنون تنها قربانی این زمین لرزه زنی از اهالی شهرستان «گالپون» در 160 کیلومتری مرکز استان «سالتا» واقع در شمال آرژانتین بوده است؛ منطقه «گالپون» بیش از مناطق دیگر شمال آرژانتین از وقوع زمین‌لرزه متضرر شده چرا که تکان‌های شدید زمین موجب فروریختگی بسیاری از ساختمان بزرگ این شهرستان شده است که در بین آن‌ها ساختمان ویران شده یک مدرسه نیز به چشم می‌خورد.

گزارش‌های دریافتی از رسانه‌های آرژانتینی حاکی از شمار زیاد مجروحین و همچنین خسارت‌های مالی گسترده در مناطق وقوع زمین‌لرزه هستند.

مرکز این زمین‌لرزه در فاصله 24 کیلومتری جنوب شرق منطقه «گالپون» و در عمق 18 کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوسته است.

طبق گزارش‌های دریافتی از رسانه‌های محلی زمین‌لرزه طی 3 دقیقه اتفاق افتاده است.

مقامات آرژانتینی دستور دادند تا اطلاعات کاملی از شدت زلزله و میزان تلفات و مجروحین و خسارات مالی ناشی از وقوع این زمین‌لرزه سریعا به آن‌ها گزارش داده شود.

تکان‌های ناشی از زمین‌لرزه در مناطق دیگر شمال آرژانتین همچون استان «توکومان»، «خوخوی»، «سانتیاگو دل استرو» نیز احساس شد اما مطمئنا به شدت زمین‌لرزه‌ای که در استان «سالتا» اتفاق افتاد، نبوده است.





تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن