تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاهاي عجيب يك شبكه تلويزيوني فرانسوي درباره دليل اختلالات تلگرام در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ادعاهاي عجيب يك شبكه تلويزيوني فرانسوي درباره دليل اختلالات تلگرام در ايران
نرم‌افزار تلگرام كه خالقان آن دو برادر روس بودند، در ماه‌هاي اخير ديگر يك وسيله صرفاً سرگرم‌كننده نيست بلكه شبكه‌اي شده است براي كمك به فعاليت‌هاي مختلف اجتماعي- فرهنگي.
نویسنده : حامد مظفري 
نرم‌افزار تلگرام كه خالقان آن دو برادر روس بودند، در ماه‌هاي اخير ديگر يك وسيله صرفاً سرگرم‌كننده نيست بلكه شبكه‌اي شده است براي كمك به فعاليت‌هاي مختلف اجتماعي- فرهنگي.
البته كه سينما و سينماگران مملكت ما نيز به قدر كفايت از اين نرم‌افزار سود برده‌اند و همگان از ارزشي‌ترين نهادهايي كه توليد فيلمي با مضمون زندگي حاج‌احمد متوسليان را در دستور كار قرار داده‌اند تا اصغر فرهادي به نوبه خود از اين ابزار ارتباطي بهره برده‌اند.
ايرانيان تا قبل از تلگرام بيشتر عادت به استفاده از وايبر داشتند اما اختلالات فراوان وايبر آنها را به تلگرام كوچاند و تلگرام نيز در اين چند ماهي كه پاتوق ايرانيان شده نسبت به همتاي خود وايبر به مراتب بهتر عمل كرده. با اين حال هر از گاه اختلالاتي نيز در اين شبكه ارتباطي ايجاد مي‌شود. يكي از تازه‌ترين اختلالات از اواسط مهرماه رخ داده كه طي آن سرعت انتقال اطلاعات در تلگرام پايين آمده است. اين اختلالات سؤالات متعدد و البته گمانه‌زني‌هاي فراواني را موجب شده است. يكي از اين گمانه‌زني‌ها با طرح ادعاي يك شبكه تلويزيوني فرانسوي رخ داده است. كانال «تي. وي۵ فرانس» جمعه شب ۲۴ مهر ماه به وقت ايران گزارش عجيبي را درباره اختلالات تلگرام در ايران روي آنتن برد. اين شبكه ادعا كرد شركت مبدأ تلگرام به‌خاطر پارازيت‌هايي كه از طرف ايران در مسير اين نرم‌افزار قرار گرفته به فكر مسدود كردن اين كانال ارتباطي براي ايرانيان افتاده است. «تي. وي۵فرانس» ادامه داده كه ظرف روزهاي آينده اين اختلالات بيشتر مي‌شود و به دنبال آن سرعت تلگرام هم كندتر مي‌شود تا جايي كه مشتركان ناچار مي‌شوند قيد استفاده از آن را بزنند. شبكه فرانسوي مذكور اين ادعا را هم كرده كه مخابرات ايران به فكر جايگزيني نرم‌افزاري متفاوت به جاي تلگرام است. اينكه ادعاي شبكه مذكور چقدر صحت داشته باشد يا نه مشخص نيست اما كاهش سرعت تلگرام در ايران كاملاً محسوس است.
بايد منتظر ماند و ديد واكنش مديران ارتباطات ايران نسبت به كندي سرعت اين نرم‌افزار كه مقرش در برلين آلمان است، چيست؟


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن