تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816437015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجباری در گرفتن وجه از اولیاء وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اجباری در گرفتن وجه از اولیاء وجود ندارد


وزیر آموزش و پرورش گفت: اولیاء هیچ اجباری برای پرداخت وجه به مدارس ندارند و اگر کمکی صورت می گیرد باید داوطلبانه باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فانی افزود: دولت به ازای هر دانش آموز در سال علاوه بر هزینه های سرمایه ای همچون فضای آموزشی و تجهیزات بیش از دو میلیون تومان هزینه می کند که این رقم کفایت نیاز مدارس را نمی کند. او با بیان اینکه به هیچ وجه اجباری در گرفتن وجه از اولیاء وجود ندارد گفت: از مردم درخواست می کنم همچون دوران دفاع مقدس و دیگر مواقعی که کمک های داوطلبانه داشته اند به مدارس کمک کنند.

فانی با بیان اینکه به مدیران مدارس توصیه می کنم برنامه و مشکلات مدرسه را به اطلاع اولیاء برسانند، ادامه داد: مردم همیشه کمک های داوطلبانه داشته اند و من پیشاپیش کمک های مردمی را ارج می نهم.

او همچنین درخصوص نقش انجمن اولیاء و مربیان گفت: تربیت فرزندان اولویت خانواده هاست و خانواده ها کمک های فکری، تخصصی، مهارتی و حتی مشاوره ای که به مدرسه می دهند در امر تعلیم و تربیت موثر است و ما به همکاری و همیاری اولیا و مربیان نیاز داریم تا امر
 
تعلیم و تربیت بهتر صورت گیرد.

فانی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازداشت معلمان ایرانی در امارات گفت: پیگیری های لازم انجام شده است و ما در تلاشیم تا مشکل برای سایر معلمان پیش نیاید.

پیوند خانه و مدرسه؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر

وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ تحولاتی که در محیط زندگی شاهد آن هستیم از جمله توسعه فضای مجازی و دسترسی آسان به آن بیش از پیش همکاری مدرسه و خانواده را ضروری می کند.

فانی در مراسم بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و روز خانواده افزود: ‌در دولت یازدهم آموزش و پرورش ارتقاء کیفیت را از طریق پنج سیاست دنبال می کند که دو سیاست آن مرتبط با انجمن اولیا و مربیان است. 

او گفت:‌ اعتقاد داریم آموزش و پرورش به دلیل گستردگی و کیفیت به تنهایی توسط یک وزارتخانه اداره نمی شود و ارگان های زیادی در این مسیر با ما همراه هستند.

فانی با بیان اینکه بیش از 40 میلیون مخاطب مستقیم شامل یک میلیون معلم،‌ 13 میلیون دانش آموز و ‌26 میلیون اولیای دانش آموزان با آموزش و پرورش ارتباط دارند ادامه داد: با توجه به اینکه این 13 میلیون دانش آموز در آینده عهده دار اداره کشور هستند، بنابراین هیچ سازمانی
 
همچون آموزش و پرورش با این اهمیت مواجه نیست.

وزیرآموزش و پرورش گفت: با این شرایط ظلم است یک وزارتخانه همانند آموزش و پرورش صفر تا صد ماموریت تربیت فرزندان را به عهده داشته باشد.
 
توسعه مشارکت اولیا و مربیان

او افزود: توسعه مشارکت اولیا و مربیان یکی از سیاست های ماست و نهادهای دولتی و غیر دولتی همه باید با آموزش و پرورش در این مسیر همکاری کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمرکز زدایی در آموزش و پرورش یکی دیگر از سیاست های این وزارتخانه است و در دولت معتقدیم باید تمرکز کم شود و اختیارات مدارس افزایش یابد.

فانی تاکید کرد: ترکیب این دو سیاست یعنی تقویت انجمن اولیا و مربیان و تقویت نقش اولیا در اداره مدرسه سرمایه بزرگی است که تا کنون در آموزش و پرورش کمتر استفاده شده است.

او افزود: اگر این وحدت شکل نگیرد در توسعه آموزش و پرورش موفق نخواهیم بود و در شرایط کنونی جامعه پیوند بین خانه و مدرسه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: البته موانعی نیز در مسیر کار وجود دارد که بخشی از آن مربوط به مدرسه و بخشی مربوط به خانواده هاست، متاسفانه هنوز مدیرانی در مدارس داریم که اعتقادی به انجمن اولیا و مربیان ندارند و برخی از والدین هم نقش خود را در توسعه تعلیم و تربیت
 
فرزندان جدی نمی‌ گیرند که این موانع باید در آموزش و پرورش رفع شود.



شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن