تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820643907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب ها و تحریف های عزاداری ماه محرم باید شناسایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: یک مدرس دانشگاه نهاوند گفت: وظیفه اندیشمندان و عالمان دینی است که پیام های معنوی و انسانی نهضت عظیم و انسان ساز عاشورا را به صورت واقعی و عالمانه برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنند.
"مهرداد هوشمند" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با اشاره به اینکه محرم ماه خون و شهادت، ماه تجلی شور و شعور دینی و پاسداشت همه ارزش های والای دینی و انسانی است، اظهار کرد: ضرورت دارد با برنامه ریزی مناسب پیام ها، زوایا و فلسفه قیام و انگیزه حماسه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران پاک و باوفای ایشان برای جوانان و نوجوانان بیان شود.
وی افزود: باید راز ماندگاری و جاودانگی این نهضت انسان ساز در طول قرون متمادی بر خلاف سایر قیام ها و نهضت ها برای مردم بازگو و تشریح شود.
وی تصریح کرد: کربلا و عاشورا واقعیتی است که تا همیشه تاریخ، ماندگار و جاودانه است و تا بی نهایت ادامه دارد و راه پاک امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان برای همیشه زنده خواهد ماند و پرتوهای نورانی آن روز به روز نورانی تر و درخشان تر خواهد بود.
هوشمند در رابطه با آسیب شناسی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

شنبه ، ۲۵مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.hamedan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن