تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه پوشش اسلامی موجب ارتقای پویایی فرهنگ غنی ایرانی واسلامی میشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اداری و مالی شهرداری شیراز در حاشیه بازدید از فروشگاه مد و حجاب فطرس: نمایشگاه پوشش اسلامی موجب ارتقای پویایی فرهنگ غنی ایرانی واسلامی میشود معاون اداری و مالی شهرداری شیراز با اشاره به ضرورت راه اندازی فروشگاه مد و حجاب اسلامی، هدف از این نمایشگاه را گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و عزم جدی برای حفظ ارزش های اسلامی دانست.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 07:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا از فارس، محمد حسن اسدی در حاشیه بازدید از فروشگاه مد و حجاب اسلامی فطرس در بلوار چمران که به همت سازمان فرهنگی – اجتماعی شهرداری شیراز برپا شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه نمونه بارز یک کار فرهنگی است که به ترویج مد و پوشش اسلامی در جامعه کمک می کند.
وی هدف از برپایی این فروشگاه را حرکت در مسیر گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و عزم جدی برای حفظ ارزش های اسلامی دانست و افزود: آموزش رایگان مشاغل خانگی از جمله خیاطی، طراحی و الگوبرداری بر اساس ماهیت اسلامی و طرح های سنتی ایران از جمله اقدامات ارزشمندی است که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه صورت پذیرفته است.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز با اشاره به تاثیر برگزاری نمایشگاه مد و حجاب اسلامی در شیراز عنوان کرد: این نمایشگاه به طور مستقیم بیش از 10 فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی ضرورت راه اندازی این نمایشگاه و فروشگاه را ارائه پوشاک کاملا ایرانی - اسلامی با کیفیت برتر به بانوان دانست و افزود: اجرای چنین اقداماتی بدون تردید در ارتقای سطح پویایی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تاثیرگذار است.
مهندس اسدی همچنین برگزاری نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس اسلامی را در راستای ضرورت توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر ضروری دانست و اظهار کرد: در این راستا ، شناسایی خلأهای موجود در جامعه و شناساندن معروفات بسیار ضروری است و منجر به جلوگیری از منکر خواهد شد .
وی گفت: آموزش شهروندی، اخلاق‌مداری، رعایت اصالت اجتماعی، حفاظت از خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز است و این سازمان تا کنون اقدامات موثری را در جهت جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در ابعاد مختلف انجام داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن