تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضا چند قرارداد در سفر وزیر بهداشت به فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: امضا چند قرارداد در سفر وزیر بهداشت به فرانسه


ایران و فرانسه قرارداد ساخت دو آزمایشگاه، در سفر وزیر بهداشت کشورمان به پاریس امضاء کردند. به گزارش پایگاه اطلع رسانی شبکه خبربه نقل از  خبرگزاری صداو سیما از پاریس ، این دو قرار داد میان انستیتو  پاستور ایران و یک بنیاد خیریه  فرانسه امضاء شد .
امضا قرارداد ساخت دو آزمایشگاه در سفر زیر بهداشت به فرانسه

مصطفی قانعی رئیس انستیتو پاستور ایران پس از امضای این قرارداد گفت: این بنیاد خیریه قرار است از ابتدای سال نو میلادی احداث یکی از آزمایشگاه ها را در زاهدان آغاز کند.
وی افزود : این آزمایشگاه تشخیص بیمارهای عفونی خطرناک خواهد بود که کل هزینه های ساخت و تجهیز این آزمایشگاه را این بنیاد تقبل کرده و  ایران فقط زمین آن را در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اختیار این بنیاد قرار خواهد داد  .
قانعی افزود: در واقع این قراردادی چهارجانبه میان وزارت بهداشت ایران ، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، انستیتو پاستور ایران و بنیاد خیریه فرانسوی است که براساس قرارداد به کشورهای پاکستان و افغانستان هم خدمات خواهد داد .
وی گفت: قرارداد دوم هم به ساخت آزمایشگاه دیگری اختصاص دارد که قرار است در انستیتو پاستور کرج درباره تشخیص با سطح امنیتی بالاتر بیماری های عفونی خطرناک ساخته شود.
قانعی افزود: بودجه ساخت این ازمایشگاه را  وزارت بهداشت پرداخت خواهد کرد و این بنیاد فقط در ساخت ، تجهیز و راه اندازی مشاوره خواهد داد.
این دو قرار داد در حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کشورمان امضاء شد .
وزیر بهداشت کشورمان که به دعوت همتای فرانسوی خود به پاریس سفر کرده است در روز نخست این سفر با نمایندگان شرکت کارفرمایان فرانسه در بخش سلامت و همین طور با خانم ماری سل تورن وزیر سلامت فرانسه دیدار و گفتگو کرد .
امضا قرارداد ساخت دو آزمایشگاه در سفر زیر بهداشت به فرانسه

وی همچنین روز  نخست سفر خود از بخش های اورژانس ، پژوهشی و درمانی بیمارستان نیکل پاریس و همین طور از ساختمان انستیتو پاستور فرانسه بازدید کرد .
سفر وزیر بهداشت کشورمان عصر امروز جمعه در پاریس پایان می یابد.
دکتر هاشمی همچنین با تعدادی از پزشکان و متخصصان ایرانی مقیم پاریس و همین طور با تعدادی از پزشکان فرانسوی به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد .
دانلود
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن