تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان رضوی پیشگام در‌ حوزه پیوند خانواده ها با تعلیم و‌ تربیت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور وزیر آموزش و پرورش در مشهد خبر داد: خراسان رضوی پیشگام در‌ حوزه پیوند خانواده ها با تعلیم و‌ تربیت خبرگزاری پانا: مشاور‌ وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز خوشبختانه آموزش و پرورش خراسان رضوی در بسیاری از حوزه های نظام تعلیم و تربیت کشور پیشگام و پیشتاز است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۳ مهر ساعت 10:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر احمدی صبح امروز در همایش پیوند اولیا و‌مربیان که در مشهد برگزار شد اظهار داشت : امروز پیوند بین مدرسه و خانه موضوعی اساسی ست و  محقق کردن مشارکت در تعلیم و تربیت و به طور کلی سطح جامعه امروز به ‌یک نیاز جدی و حیاتی برای ما تبدیل شده است. وی تصریح کرد: امروز خوشبختانه آموزش و پرورش خراسان رضوی در بسیاری از حوزه های نظام تعلیم و تربیت کشور پیشگام و پیشتاز است. احمدی گفت: باتوجه به حضور مدیرکلی که توانسته به خوبی هماهنگی و همکاری و همدلی را ایجاد کنند امروز در‌ حوزه پیوند خانواده ها با تعلیم و‌ تربیت استان خراسان رضوی در سطح کشور پیشگام است. مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش بااشاره به سابقه ارزشمند تاریخی ایران توجه به مشارکت خانواده ها در برنامه های مختلف به ویژه توسعه نظام تعلیم و تربیت را ضروری دانست و گفت: امروز کشور ما دارای زمینه مطلوب برای رشد و پیشرفت و توسعه است و باید با شناسایی این زمینه ها زمینه تحقق اهداف موردنظرمان در ایجاد ارتباط بین آحاد مردم فراهم کنیم. احمدی باتاکید بر اهمیت و‌ ضرورت ایجاد ارتباط بین اعضای خانواده در جامعه فعلی ایران گفت: متاسفانه باید اذعان کنیم امروز این ارتباط در کشور ما چندان مطلوب نیست ، باید برای بهره گیری از توانمندی بخش های مختلف تقویت ارتباط در حوزه های مختلف را موردتوجه قرار دهیم. وی دربخش دیگری از صحبت های گفت: ارتباط رضایتبخش و کارا و پویا در خانواده ها  در حفظ سرمایه های فرهنگی ، اجتماعی و علمی جامعه نقشی اساسی دارد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن