تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806321101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذيرفتن نقش‌هاي اجتماعي در کنار فعاليت‌هاي اقتصادي امري مبارک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۸ب.ظ)
پذيرفتن نقش‌هاي اجتماعي در کنار فعاليت‌هاي اقتصادي امري مبارک است موج - مدير عامل بانک دي با اشاره به ورود بانک دي به حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي گفت: توسعه مفهوم مسووليت‌هاي اجتماعي و پذيرفتن نقش‌هاي اجتماعي در کنار فعاليت‌هاي اقتصادي امري مبارک است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر احمد شفيع زاده در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاري بانک دي و فدراسيون شناي جمهوري اسلامي ايران، رونمايي از کارت ورزشي بانک دي و تجليل از قهرمانان ايثارگر با بيان اينکه بانک دي به عنوان بانکي ارزش آفرين مشغول به خدمت رساني به جامعه در حوزه هاي مختلفي است، گفت: يکي از مفاهيم مهمي که در سال هاي اخير وارد ادبيات مديريتي بنگاه هاي اقتصادي شده، ورود در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي است.
مدير عامل بانک دي با تاکيد بر اينکه توسعه مفهوم مسووليت‌هاي اجتماعي و پذيرفتن نقش‌هاي اجتماعي در کنار فعاليت‌هاي اقتصادي امري مبارک است، افزود: مشارکت در ساير مسائل جامعه در کنار سودآوري و مسائل موجود نقش بسزايي در موفقيت بانک دارد. بنگاه‌هاي اقتصادي مي‌توانند هم زمان با کسب منافع اقتصادي، منافع مهم اجتماعي را نيز توليد کنند و وارد حمايت از حوزه‌هاي فرهنگي، ورزشي، بهداشت و درمان و مدرسه سازي شوند.
شفيع زاده ادامه داد: بانک دي با درکي درست از اين مسووليت در اين مسير صحيح قرار گرفته و اهتمام لازم را به انجام وظيفه ذاتي خود دارد. اين بانک ارزش آفرين با ارائه خدمات پولي و مالي به خانواده‌هاي معزز شاهد و ايثارگر و ساير اقشار جامعه از ديگر مسووليت‌هاي اجتماعي خود نيز غفلت نمي‌کند.
مدير عامل بانک دي خاطرنشان کرد: رويکرد ما در سند راهبردي بانک دي معطوف به ايثارگراني است که ما همواره مديون از خود گذشتگي خانواده هاي آنها هستيم. با توجه به سند راهبردي بانک و مد نظر قرار دادن به روز بودن و ارزش آفريني، اين بانک در حوزه‌هاي توسعه علم و دانش و اقتصاد کتاب با فعال‌تر کردن نهضت کتابخواني به عنوان پايه توسعه دانش کشور و حمايت از ورزش، سلامت و جوانان و فعال کردن اين حوزه نيز وارد شده است.
شفيع زاده در پايان با بيان اينکه نسبت نزديک بانک دي با جامعه شاهد و ايثارگر کشور، ارزش و افتخار اين بانک است، ابراز اميدواري کرد اين بانک با پيشبرد اهداف خود همواره در مسير افتخار آفريني قرار گرفته و بتواند به نحو شايسته‌اي به اين جامعه خدمتگزاري کند.
در ادامه اين مراسم رييس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو گفت: تنها براي حمايت از شنا تلاش نمي‌کنيم بلکه به دنبال توسعه اين رشته و همگاني کردن آن هم هستيم.
رضواني در مراسم تقدير از مدال آوران رشته هاي شنا، شيرجه و واترپلو گفت: همانطور که مي‌دانيد در دين و احاديث توصيه زيادي به ورزش شنا صورت گرفته است. بحث و هدف ما در اين فدراسيون تنها حمايت از شنا نيست و ما تلاشمان توسعه اين رشته در کشور است. اين موضوع حتي مورد تاکيد مقام معظم رهبري نيز هست که هميشه بحث ورزش همگاني را مورد تاکيد قرار مي دهند.
رضواني درباره امضاي تفاهم نامه همکاري با بانک دي گفت: اميدوارم با تفاهم نامه‌اي که امضا کرده‌ايم فضاي ورزش شنا در اختيار همه و خانواده شهدا و ايثارگر نيز قرار بگيرد. تلاش مي‌کنيم با شروع تفاهم نامه دست به دست هم بدهيم تا ورزش همگاني را در جامعه جا بيندازيم.
رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو در پايان صحبت هاي خود گفت: ورزش شنا هميشه مورد نظر و تاکيد بزرگان بوده است و اميدوارم بتوانيم با همکاري يکديگر به جامعه سالم که اولويتش توسعه ورزش است برسيم.
در ادامه اين مراسم کارت ورزشي چند منظوره بانک دي با حضور حجت الاسلام و المسلمين شهيدي، نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر احمدشفيع زاده مديرعامل بانک دي، سجادي معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان، افشارزاده مشاور و سرپرست حوزه وزارتي وزير ورزش و جوانان و رضواني رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو رونمايي شد.
همچنين در پايان اين مراسم از سيروس طاهريان، جواد پذيرفته، مجيد فرزان فر به عنوان ايثارگران صاحب افتخار در سه رشته ورزشي شنا، شيرجه و واترپلو و از تقي عسگري به عنوان پيشکسوت شيرجه و از جمال چاوشي فر، مجتبي ولي پور و حميد رضا مقدم به عنوان افتخار آفرينان اين سه رشته ورزشي تجليل شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن