تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره کسب و کار+ ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخستین جشنواره کسب و کار+ ویدئو


نخستین جشنواره کسب و کار در حوزه علوم انسانی کشور با هدف شناسایی افراد صاحب ایده و آموزش آنها، امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه و دبیرهمایش نخستین جشنواره کسب و کار در برنامه پیشخوان خبر درخصوص ضرورت این جشنواره گفت: ما در حوزه علوم فنی جشنواره های متعددی را داشته ایم ولی در حوزه علوم انسانی برای یافتن ایده های جدید و تجاری سازی، جشنواره ای برگزار نشده بود و خللی در این زمینه وجود داشت.
حسین پور گفت: برای پرکردن این خلاء جشنواره ای طراحی شد که دوره آن شش ماه طول می کشد و در سه مرحله انجام خواهد شد که عبارتند از: مرحله اول: آموزش و مربیگری؛  دوم: مرحله توانمندی و انگیزش و مرحله سوم: تجاری سازی است.
او گفت: اولین مرحله آن امروز در حال برگزاری است و در این مرحله بحث اصلی شناسایی ایده های دانشجویان و ساماندهی آنها در قالب  تیم های سه الی چهار نفره است و آشنایی با سرمایه گذاران و کسانی که در واقع  حاضرند بر روی ایده های علوم انسانی سرمایه گذاری کنند و نهایتاً یک سری مدلهایی برای تجاری سازی علوم انسانی امروز مطرح خواهد شد.
حسین پور درخصوص اینکه دانشجویان در چه زمینه هایی ایده های خود را ارائه کرده اند، گفت: ایده ها در قالب 20 تیم در حوزه های علوم انسانی، مدیریت، روانشناسی، ادبیات، حقوق و سایر رشته هایی که در حوزه علوم انسانی مطرح است، امروز پذیرش شد.
او همچنین گفت: ایده هایی که امروز انتخاب می شوند یک دوره دو ماهه دارند که تحت مربیگری و متخصص آن حوزه آموزش داده می شوند، ایده ها پرورش داده می شود، توانمند می شود و نهایتاً در جشنواره بهمن ماه این ایده ها در حضور سرمایه گذاران شرکت هایی که حاضرند این ایده ها را خریداری کنند مطرح می شود و در آن جا ایده های برتر انتخاب و جهت فرصت یابی و بهره برداری از آنها در شرکت ها به فروش می رسد.
حسین پور در خصوص حمایت مالی نیز گفت: کسانیکه امروزه ایده آنها انتخاب می شود در قالب 20 تا تیم است(هم از نظر مادی، معنوی، جا و مکان) از طریق مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبایی پشتیبانی می شوند و حمایت مالی هم خواهند شد.
او در خصوص کار اجرایی این جشنواره نیز گفت: یک فرایندی تعریف شده که انشاا... این فرایند به نتیجه برسد و در ادامه آن هم مرکز نوآوری علوم انسانی در حال شکل گیری است که با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی خواهد شد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن